بازی

چه برنامه‌هایی برای سالگرد ۳۰ سالگی سری Mortal Kombat وجود دارد؟

چه برنامه‌هایی برای سالگرد ۳۰ سالگی سری Mortal Kombat وجود دارد؟

کم کم به سالگرد ۳۰ سالگی سری بازی مورتال کامبت (Mortal Kombat) نزدیک می‌شویم و به نظر می‌رسد که استودیو برنامه‌ چندان خاصی برای این رویداد ندارد. 

اولین نسخه مورتال کامبت ۳۰ سال پیش در ماه اکتبر برای دستگاه‌های آرکید منتشر شد و طرفداران برای سالگرد آن چشم انتظار رویداد خاص و ویژه‌ای بودند. اکنون یک باندل با نام 30th Anniversary Ultimate Bundle به مناسبت این سالگرد در آمازون لیست شده است، اما قرار نیست شامل نسخه‌های قدیمی این سری باشد. 

مطلب پیشنهادی:تیم lastech: بهترین فیلم‌های ویدیوگیمی ‌که دیدیماز نید فور اسپید تا مورتال کامبت
تیم lastech: بهترین فیلم‌های ویدیوگیمی ‌که دیدیم

این باندل تنها شامل بازی Mortal Kombat 11، نسخه بلوری فیلم مورتال کامبت و استیل بوکی از طراحی‌های آن می‌شود. 30th Anniversary Ultimate Bundle در تاریخ ۲۶ سپتامبر (۴ مهر ۱۴۰۱) در دسترس قرار خواهد گرفت. شاید استقبال از این این باندل خوب باشد، اما بدون شک چیزی نبود که طرفداران انتظار داشتند. 

مورتال کامبت

مدت زمان زیادی است که طرفداران درخواست بازسازی نسخه‌های قدیمی این سری را دارند. خیلی‌ها علاقه دارند که سه نسخه اول Mortal Kombat روی پلتفرم‌های مدرن نیز در دسترس قرار گیرند. با این وجود به نظر نمی‌رسد که کمپانی برادران وارنر یا استودیو NetherRealm تصمیم به انجام چنین کاری داشته باشند. 

بد نیست به انیمیشن جدید مورتال کامبت با نام Mortal Kombat Legends: Snow Blind نیز اشاره کنیم که دو هفته پیش اولین تریلر از آن منتشر شده بود. ساخت فیلم دوم مورتال کامبت نیز آغاز شده و سایمون مک‌کوید برای کارگردانی آن بازخواهد گشت. جرمی اسلیتر (نویسنده سریال Moon Knight) وظیفه نگارش فیلمنامه دنباله را برعهده دارد.


چطور سرعت اینترنت رو بالا ببریم؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا