بازی

مارگو رابی در فیلم‌های بعدی دنیای دی‌سی حضور خواهد داشت

مارگو رابی در فیلم‌های بعدی دنیای دی‌سی حضور خواهد داشت

در حال حاضر همه شخصیت هارلی کویین را با مارگو رابی (Margot Robbie) می‌شناسند، ولی ادامه حضور او در دنیای دی‌سی (DCU) در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

مارگو رابی اولین بار در فیلم اول Suicide Squad نقش هارلی کویین را برعهده گرفت و سپس با فیلم Birds of Prey در مرکز توجهات قرار گرفت. با این وجود به نظر می‌رسید که او با ریبوت جوخه انتحار برای آخرین بار در این نقش حضور پیدا کرده و دیگر او را در فیلم‌های دی‌سی نخواهیم دید. 

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های رزمی جهان سینما که باید تماشا کنیدبزن بزن تماشایی بروس‌لی و دوستان در مدیوم سینما
بهترین فیلم های رزمی جهان سینما که باید تماشا کنید

در حال حاضر جیمز گان (James Gunn) و پیتر سفران (Peter Safran) رهبری دنیای دی‌سی را برعهده دارند و به نظر می‌رسد که با همکاری دوباره با رابی علاقه‌مند هستند. یکی از طرفداران در توییتر از جیمز گان سوال پرسید که آیا دوباره با مارگو رابی همکاری خواهد داشت و این فیلم‌ساز محبوب در پاسخ گفت که حتما این کار را می‌کند. 

مارگو رابی و جیمز گان

البته این پاسخ به معنی بازگشت رابی به نقش هارلی کویین نیست و او می‌تواند شخصیت جدید را بازی کند. به نظر می‌رسد که جیمز گان علاقه دارد از ستاره‌های فعلی فیلم‌های DC برای شخصیت‌های جدیدی استفاده کند. از این رو شایعات به حضور جیسون موموآ (بازیگر فعلی آکوامن) در نقش Lobo اشاره می‌کنند. 

همچنین باید اشاره کنیم که در فیلم Joker 2 نقش هارلی کویین به لیدی گاگا داده شده است. Joker 2 دارای عناصر موزیکال است و به همین خاطر لیدی گاگا شاید بهترین انتخاب برای نقش‌آفرینی در کنار واکین فینیکس بود. جوکر ۲ در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۲۴ (۱۳ مهر ۱۴۰۳) اکران می‌شود.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم‌های تاریخی حماسی که باید تماشا کنیدروایت حماسه با ترکیب لذت‌بخش ماجراجویی و تاریخ
بهترین فیلم‌های تاریخی حماسی که باید تماشا کنید


چطوری پی سی گیمینگ رو تمیز کنیم؟

تمیز کردن پی سی گیمینگ
برای تماشای ویدیو از طریق یوتیوب lastech، روی تصویر بالا کلیک کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا