بازی

بسته الحاقی Cyberpunk 2077 به زودی معرفی می‌شود؟

بسته الحاقی Cyberpunk 2077 به زودی معرفی می‌شود؟

آذر ماه ۱۳۹۹ بازی Cyberpunk 2077 پس از مدت‌ها انتظار با کوهی از مشکلات و باگ‌های خنده‌دار منتشر شد. به همین‌خاطر تمام برنامه‌های ساخت و عرضه بسته الحاقی برای این عنوان به حالت تعلیق درآمد تا CD Projekt Red روند گسترده اصلاح آن را آغاز کند. اکنون به نظر می‌رسد که این استودیو در حال آماده شدن برای معرفی رسمی بسته الحاقی سایبرپانک ۲۰۷۷ است.

اوایل سال جاری، جزئیات داستان بسته الحاقی Cyberpunk 2077 به بیرون درز کرد، اما مشخص نشد که چه زمانی منتشر خواهد شد. با این حال، اکانت توییتر بازی به تازگی اشاره‌ای به این موضوع داشته، چرا که به زبان آلمانی از مایلز توست، طراح مراحل سایبرپانک، پرسیده «بسته الحاقی چه زمانی عرضه می‌شود؟» با نزدیک شدن به شروع همایش گیمزکام در شهر کلن آلمان، احتمال می‌رود که اعلامیه‌ای در این‌باره در شب افتتاحیه منتشر شود.

Cyberpunk 2077

تقریباً همزمان با لو رفتن اطلاعاتی از بسته الحاقی، سی دی پراجکت اعلام کرد که بازاریابی DLC در مقطعی از سال ۲۰۲۲ آغاز خواهد شد. در طول یک سال و نیم گذشته، این شرکت در تلاش برای رفع مشکلات متعدد بازی از طریق به‌روزرسانی‌های مختلف بوده است. آخرین پچ بازی، آپدیت ۱.۵۲ بود، اما نسخه ۱.۶ نیز در دست ساخت است. هنگامی که این استودیو در نهایت کار خود را بر این بازی به پایان برساند، توسعه The Witcher 4 را به طور جدی آغاز می‌کند.

در زمان لانچ، Cyberpunk 2077 به خاطر باگ‌ها و مشکلاتی که داشت، بسیار بدنام شد. لیست ایراداتی که بازیکنان با آن مواجه شدند آنقدر زیاد بود که نمی‌توان به طور کامل آن‌ها را در یک متن جا داد. بلافاصله پس از انتشار، سی دی پراجکت از برنامه کلی برای رفع مشکلات خبر داد. همانطور که بالاتر ذکر شد، بازی از زمان انتشار تاکنون چندین بار به‌روز شده و حتی فروش بسیار خوبی در تخفیف بلک فرایدی سال گذشته داشته، اما اینکه باز هم در حالت فعلی ارزش بازی کردن را دارد یا خیر، بستگی به نظر افراد دارد.

Cyberpunk 2077

در اواخر سال ۲۰۱۹ و اوایل سال ۲۰۲۰، قیمت سهام CD Projekt Red به لطف افزایش فروش بازی ویچر ۳ به دلیل پخش سریال اقتباسی در نتفلیکس، سر به فلک کشید. متاسفانه در سال بعد قیمت سهام به دلیل لانچ ناموفق Cyberpunk 2077 تقریباً ۷۵ درصد کاهش یافت و عواقب بلندمدت این اشتباه همچنان قابل مشاهده است.

چه بسته الحاقی جدید سایبرپانک ۲۰۷۷ در گیمزکام معرفی بشود یا خیر، واضح است که این شرکت تا مدت‌ها نبرد سختی برای جلب اعتماد طرفداران خود خواهد داشت. Cyberpunk 2077 هم‌اکنون برای پی‌سی، پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس/اس در دسترس قرار دارد.


lastech سینما: نقد سریال Sandman + جزئیات بیش‌تر از پروژه‌ گران‌قیمت نت‌فلیکس

تماشا کنید: با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا