بازی

تروفی‌ها و اسکین‌های الی در The Last of Us Part 1 فاش شد

تروفی‌ها و اسکین‌های الی در The Last of Us Part 1 فاش شد

لیست تروفی‌های بازی موردانتظار The Last of Us Part 1 به‌همراه اسکین‌های جدیدی برای شخصیت الی (Ellie) فاش شد.

طبق اطلاعاتی که توسط حساب Naughty Dog Central در توییتر فاش شده، طرفداران در بازی The Last of Us Part I شاهد اسکین‌هایی برای الی خواهند بود که بر اساس دیگر بازی‌های ویدیویی سونی طراحی شده‌اند. اسکین‌هایی که می‌توانید انتخاب کنید، شامل موارد زیر می‌شود و دارای لوگو مخصوص بازی و رنگ‌بندی منحصر‌به‌فرد آن است:

  • God of War Ragnrarok
  • Sly cooper
  • Resistance
  • Shadow of The Colossus
  • Horizon
  • Ghost of Tsushima
  • Uncharted

مطلب پیشنهادی:تحلیل شخصیت نیتن دریک – سری بازی‌های Unchartedداستان یک دزد دوست‌داشتنی!
تحلیل شخصیت نیتن دریک – سری بازی‌های Uncharted

احتمالا شما هم به‌عنوان یکی از طرفداران The Last of Us موافق باشید که بازی در برخی موارد بسیار سخت بود. در کنار طیف وسیعی از غنائم بخش چند نفره، ناتی داگ همچنین از بازیکنان خواسته بود تا برای دریافت تروفی درجه سختی متفاوت و همچنین New Game Plus بازی را چندین بار تجربه کنند. البته انجام این کار خیلی سخت نبود و فقط به زمان بسیار زیادی نیاز داشت.

با این حال در The Last of Us Part 2 این مشکل تا حد زیادی برطرف شد و برای دریافت بسیاری از تروفی‌ها دیگر نیازی نبود تا بازی را چندین بار تکرار کنید.

حالا به‌نظر می‌رسد ناتی داگ قصد دارد تا با The Last of Us Part 1 نیز این روند را تکرار کند، زیرا فهرست تروفی‌ها فاش شده بازی نشان می‌دهد که اکثر موارد دشوار و سخت آن حذف شده‌اند.

مطلب پیشنهادی:تحلیل شخصیت جوئل – سری بازی‌های The Last of Usشکست و جبران
تحلیل شخصیت جوئل – سری بازی‌های The Last of Us

همانطور که در تصاویر بالا دیده می‌شود، برخی تروفی‌ها آشنا همچنان در The Last of Us Part 1 نیز وجود دارند، مانند یافتن همه ابزارهای میز کار، باز کردن قفل همه گاوصندوق‌ها و شرکت در تمام مکالمات اختیاری. با این حال، دیگر هیچ تروفی مربوط به درجه سختی یا New Game Plus وجود ندارد که دریافت آن‌ها به زمان زیادی نیاز دارد.

همچنین چند تروفی جدید در این لیست دیده می‌شوند که بیشتر آن‌ها فقط بر اساس تعاملات با شخصیت‌ها است که می‌تواند در طول داستان اتفاق بیفتند. از جمله این موارد می‌توان به برداشتن یادداشت فرانک و نوازش Buckley‌ (نام سگ) اشاره کرد.

ریمیک The‌ Last of Us Part 1 در روز ۲ سپتامبر (۱۱ شهریور) برای پلی استیشن ۵ منتشر می‌شود و باید اشاره کنیم که نسخه پی‌سی آن نیز در دست ساخت است. برای اطلاع از تمام اطلاعات مربوط به این عنوان، از جمله زمان انتشار و تغییرات آن می‌توانید به مطلب «هر آنچه که باید از The Last of Us Part 1 بدانید» مراجعه کنید.

مطلب پیشنهادی:۱۰ مورد از عجیب‌ترین حذفیات بازی‌های ویدیوییسطل زباله‌ای که هیچ‌گاه بازیافت نشد!
۱۰ مورد از عجیب‌ترین حذفیات بازی‌های ویدیویی


lastech سینما: نقد سریال Sandman + جزئیات بیش‌تر از پروژه‌ گران‌قیمت نت‌فلیکس

تماشا کنید: با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا