بازی

ماد جدید Spider-Man ساول گودمن را به بازی اضافه می‌کند

ماد جدید Spider-Man ساول گودمن را به بازی اضافه می‌کند

حدود یک هفته از عرضه ریمستر مرد عنکبوتی (Marvel’s Spider-Man) برای پی‌سی گذشته و اکنون یک ماد جالب و عجیب برای بازی منتشر شده است.

مطلب پیشنهادی:معرفی ویلسون فیسک – کینگ پین جنایت دنیای مارولگول هیکلش را نخورید، مغز کینگ پین خطرناک‌تر است
معرفی ویلسون فیسک – کینگ پین جنایت دنیای مارول

هفته پیش تعدادی از موج‌ اولیه مادهای بازی Marvel’s Spider-Man را برای شما معرفی کردیم و اکنون ماد جدید بازی، ساول گودمن (Saul Goodman) را جایگزین مرد عنکبوتی می‌کند. توسعه دهنده‌ای به نام TheMolePatrol با ماد خود یک ورژن ترسناک از ساول گودمن را به ریمستر Marvel’s Spider-Man اضافه می‌کند.

TheMolePatrol یک ورژن از ساول گودمن با تعداد پالیگان‌ بسیار کم طراحی کرده که شبیه بازی‌های دوران پلی استیشن ۱ است. برعکس مادهای هفته پیش، انیمیشن‌های این ماد کامل هستند و تجربه کل بازی با آن ممکن است. اگر به تجربه بازی مرد عنکبوتی در نقش ساول گودمن علاقه‌ دارید، می‌توانید این ماد را از اینجا دانلود کنید. 

نسخه پی‌سی بازی Marvel’s Spider-Man بازخوردهای خوبی از منتقدان کسب کرده و توانسته ۶۰ هزار بازیکن همزمان در استیم داشته باشد. اسپایدرمن یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های انحصاری سونی محسوب می‌شود و انتظار می‌رود که به عملکرد خوب خود در بازار ادامه دهد. بازی  Spider-Man: Miles Morales نیز در پاییز امسال برای پی‌سی منتشر می‌شود. 

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Spider-Man: No Way Home – حمله به قلب طرفداران مرد عنکبوتیاولین فیلم «واقعی» مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول
نقد فیلم Spider-Man: No Way Home – حمله به قلب طرفداران مرد عنکبوتی


ترسناک ترین دنیای تاریخ‌ ویدیو گیم چطور ساخته شد؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا