بازی

۳۴۳ اینداستریز به کار روی سری بازی Halo ادامه خواهد داد

۳۴۳ اینداستریز به کار روی سری بازی Halo ادامه خواهد داد

بیش از یک سال از عرضه بازی هیلو اینفینیت (Halo Infinite) به بازار گذشته و اکنون استودیو ۳۴۳ اینداستریز اعلام کرده که به پشتیبانی از این سری ادامه خواهد داد. 

بازی Halo Infinite اوضاع چندان خوبی ندارد و استودیو ۳۴۳ اینداستریز نیز به زودی تعدادی از کارکنان خود را از دست می‌دهد. به همین خاطر شایعات درباره پایان پشتیبانی از هیلو اینفینیت وجود دارد و مایکروسافت استودیو دیگری را برای ساخت نسخه‌های بعدی هیلو انتخاب خواهد کرد.  

مطلب پیشنهادی:مقایسه ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اسکدوم کنسول را بخریم؟
مقایسه ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس

اکنون استودیو ۳۴۳ اینداستریز با انتشار بیانیه‌ای در توییتر این موضوع را به صورت کامل رد کرده است. در انتهای این بیانیه همچنین می‌توان امضای پیر هینتسه (Pierre Hintze)، مدیرعامل استودیو، را هم دید. مایکروسافت هنوز به این موضوع واکنش نشان نداده و شاید برنامه‌های متفاوتی برای این فرانچایز دارد.

بازی Halo

در ماه‌های گذشته تام فرنچ، کارگردان خلاق بخش چند نفره، «دیوید برگر» (David Berger)، کارگردان مهندسی و سازنده اصلی Slipspace Engine و بانی راس با سابقه ۱۵ ساله همگی استودیو ۳۴۳ اینداستریز را ترک کردند. جوزف استیتن نیز به زودی به بخش انتشارات استودیوهای ایکس باکس باز خواهد گشت.

کوین اشمیت، طراح ارشد Halo Infinite نیز تأیید کرد که او به همراه جسی استیپک، تهیه‌کننده ویدیوی 343، اخراج شده‌اند. منبع داخلی از این خبر می‌دهند که  ۳۴۳ اینداستریز خیلی از کارکنان خود را از دست خواهد داد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ مورد از عجیب‌ترین حذفیات بازی‌های ویدیوییسطل زباله‌ای که هیچ‌گاه بازیافت نشد!
۱۰ مورد از عجیب‌ترین حذفیات بازی‌های ویدیویی


واقعا استفاده عمودی از پلی استیشن ۵ باعث خرابی آن می‌شود؟

با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا