بازی

توسعه دهنده‌ای از انجمن استیم بازی خودش اخراج شد

توسعه دهنده‌ای از انجمن استیم بازی خودش اخراج شد

بازی‌های زیادی در انجمن استیم صفحه اختصاصی دارند و اکنون یک توسعه دهنده از صفحه بازی خودش به خاطر توهین به دیگران اخراج شده است.

توسعه دهنده‌ای به نام Dolphin Barn Incorporated از انجمن استیم اخراج شده است. به نظر می‌رسد که او با بازیکنان بازی خودش مشکل دارد و به آن‌ها بی احترامی کرده است. سپس تیم پشت استیم به این موضوع واکنش نشان داده و اکانت او را مسدود کرد. این توسعه دهنده در توییتر خود تصویری از پیام و اخطار ولو را قرار داده است. 

مطلب پیشنهادی:۵ نکته برای حفظ امنیت بیشتر در بازی‌های آنلاینهیجان، خطر و سرگرمی!
۵ نکته برای حفظ امنیت بیشتر در بازی‌های آنلاین

این دومین باری است که یکی از پست‌های شما با توهین یا حمله به دیگر کاربران، قوانین و دستورالعمل‌های گفت و گوی ما را نقض می‌کند. ما همچنین متوجه روند پیام‌های توهین آمیز در هنگام مسدود کردن اکانت بازیکنان از hub بازی شما هستیم. 

هنگام ارسال هر محتوایی در انجمن یا برقراری ارتباط با بازیکنان خود، لطفا مطمئن شوید که از دستورالعمل‌ها پیروی می‌کنید. بی توجهی به قوانین و دستورالعمل‌های ما در آینده می‌تواند روابط تجاری ما را به خطر بیندازد.

استیم

Domina اسم بازی این سازنده است که با قیمت ۲۰ دلار در استیم در دسترس قرار دارد. استودیو Dolphin Barn همچنان قابلیت انتشار محتوای بیشتر در استیم را دارد اما به نظر نمی‌رسد که پشتیبانی از Domina ادامه داشته باشد. Domina چندان اوضاع خوبی ندارد و به خاطر جبهه‌گیری سازنده خود صدها نقد منفی دریافت کرده است. 

مطلب پیشنهادی:راهنمای خرید آیتم های CSGOجمعه بازار دیجیتالی!
راهنمای خرید آیتم های CSGO


lastech سینما: ۱۰ کارگردان برتر دنیا که فیلم‌های بدی ساختند!

تماشا با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا