بازی

بازی سولزلایک Lies of P در مراسم افتتاحیه گیمزکام حضور خواهد داشت

بازی سولزلایک Lies of P در مراسم افتتاحیه گیمزکام حضور خواهد داشت

با اعلام رسمی جف کیلی، بازی مورد انتظار Lies of P در سبک سولزلایک، یک نمایش مفصل گیم‌پلی در شب افتتاحیه گیمزکام ۲۰۲۲ خواهد داشت. این خبر در حالی منتشر شده که امروز The Snitch، اینسایدر مشهور توییتری، پست عجیبی به اشتراک گذاشته که می‌تواند به انتشار بازی روی گیم پس اشاره داشته باشد.

مطلب پیشنهادی:آیا اکس‌باکس وان در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟کهنه میشه دل‌آزار!
آیا اکس‌باکس وان در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟

The Snitch ساعاتی پیش یک ویدیو ۲۷ ثانیه‌ای منتشر کرد که در ظاهر هیچ اطلاعات خاصی ندارد و ما فقط شاهد برخی اصوات بوق‌مانند و تصویر سبز زمینه هستیم. اما خب کاربران تیزهوش توییتر متوجه شدند صداهای موجود در ویدیو به روش مورس کدبندی شده و حاوی این پیام است: «THE WISE MAN SAY, YOU’LL FIND YOUR WAY». جمله مذکور از آهنگ Pinnochio Story از کانیه وست گرفته شده که بدون شک به بازی Lies of P اشاره دارد؛ عنوانی که یک اقتباس متفاوت از داستان پینوکیو محسوب می‌شود.

بازی سولزلایک lies of p

Lies of P پیش‌تر به عنوان یک بازی اکشن، ماجراجویی و سولزلایک معرفی شده که در دنیایی مخوف، خشن و تاریک جریان دارد. این‌بار داستان پینوکیو قرار است به شکلی کاملا متفاوت روایت شود، جایی که انسانیت از یک شهر بسیار زیبا رخت برمی‌بندد و جای آن را موجوداتی هراس‌برانگیز می‌گیرند. وظیفه اصلی شما در نقش پینوکیو، کشف رازهای شهر و تبدیل شدن به یک انسان است.

این بازی نخستین بار در سال ۲۰۲۱ معرفی شد و از آن زمان اطلاعات آنچنانی در رابطه با آن دریافت نکرده‌ایم. در هر حال باید منتظر ماند و دید Lies of P می‌تواند با نمایش خود در گیمزکام پیش‌رو دل هواداران سبک سولزیک را به‌دست آورد یا خیر.

مراسم افتتاحیه یا Opening Night Live گیمزکام برای ۲۳ آگوست (۱ شهریور) برنامه‌ریزی شده و در طول دو ساعته آن، بیش از ۳۰ بازی نمایش داده خواهند شد. از جمله بازی‌هایی که گفته شده در آن نمایش داده می‌شوند می‌توان به Sonic Frontiers، High on Life و Hogwarts Legacy اشاره کرد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Gunkنظافت‌کاری در محیطی بیگانه
بررسی بازی The Gunk


lastech سینما: ۱۰ کارگردان برتر دنیا که فیلم‌های بدی ساختند!

تماشا با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا