بازی

سگا ساخت دو فیلم از بازی‌های قدیمی خود را آغاز کرده است

سگا ساخت دو فیلم از بازی‌های قدیمی خود را آغاز کرده است

Space Channel 5 و Comix Zone دو بازی قدیمی سگا هستند و اکنون این شرکت اعلام کرده که روی دو فیلم سینمایی از آن‌ها کار می‌کند. 

این شرکت ژاپنی با استودیو فیلم‌سازی Picturestart برای ساخت این دو اقتباس وارد همکاری شده است. Comix Zone در سال ۱۹۹۵ برای کنسول‌های سگا مگا درایو و سگا جنسیس منتشر و سپس شاهد پورت آن برای پی‌سی و گیم بوی بودیم. از Space Channel 5 نیز دو نسخه در دهه ۹۰ برای دریم‌کست منتشر و سپس راهی پلی استیشن ۲ شد. 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر Space Channel 5 یک فیلم کمدی/رقص است که روی یک کارگر بدبخت فست فود تمرکز دارد. این فرد توسط یک خبرنگار از آینده استخدام می‌شود تا جهان را با عشق خود به رقص‌های احمقانه و محبوب، از دست موجودات فضایی نجات دهد.

مطلب پیشنهادی:10 فیلم اکشن درباره باستان شناسان ماجراجوحل معما و گنج یابی به سبک ماجراجویی
10 فیلم اکشن درباره باستان شناسان ماجراجو

سگا

فیلم Comix Zone نیز روی یک خالق کتاب مصور تمرکز دارد که با یک نویسنده وارد دنیای آخرین جلد کمیک خود می‌شود. می کت (Mae Catt) با سابقه کار روی Young Justice و Dragons: The Nine Realm، فیلم‌نامه Comix Zone را می‌نویسد. بری بتلز (Barry Battles) و نیر پنیری (Nir Paniry) هم روی فیلم‌نامه Space Channel 5 کار می‌کنند. 

تورو ناکاهارا (Toru Nakahara)، تهیه کننده فیلم‌های Sonic the Hedgehog، به عنوان تهیه کننده در ساخت این دو اقتباس جدید نیز نقش خواهد داشت. تاکومی یوشیناگا (Takumi Yoshinaga)، نویسنده و طراح Space Channel 5، روی این اقتباس کار می‌کند. موفقیت سگا با فیلم‌های سونیک، طرفداران را به درخشش این اقتباس‌ها امیدوار کرده است. 

مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم ابرقهرمانی که برترین جلوه‌های ویژه را دارنداز بتمن تا اونجرز
۱۰ فیلم ابرقهرمانی که برترین جلوه‌های ویژه را دارند


lastech سینما: ۱۰ کارگردان برتر دنیا که فیلم‌های بدی ساختند!

تماشا با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا