بازی

احتمال پیوستن رایان گاسلینگ به مارگو رابی در پیش درآمد فیلم یازده یار اوشن

احتمال پیوستن رایان گاسلینگ به مارگو رابی در پیش درآمد فیلم یازده یار اوشن

رایان گاسلینگ در حال مذاکره با برادران وارنر برای ایفای نقش در پیش درآمد فیلم Ocean’s Eleven به کارگردانی جی روچ (Jay Roach) است.

مدتی پیش گزارشاتی مبنی بر احیای فرنچایز محبوب «اوشن‌ها» توسط Warner Bros. Discovery به گوش می‌رسید. پیش‌ درآمدی که به‌نظر می‌آید جی روچ و کری سولومون (Carrie Solomon) به ترتیب کارگردان و فیلمنامه‌نویس آن بوده و مارگو رابی نیز در آن ایفای نقش می‌کند.

مطلب پیشنهادی:۵ هیولا که باید در سریال جدید گودزیلا حضور داشته باشندتقابل دوباره گودزیلا با دشمنان دیرینه‌اش
۵ هیولا که باید در سریال جدید گودزیلا حضور داشته باشند

حال طبق جدیدترین گزارشات سینما و تلویزیون متوجه شدیم رایان گاسلینگ نیز در حال مذاکره برای ملحق شدن به رابی در این فیلم است. گاسلینگ و رابی در حال حاضر در فیلم باربی با یکدیگر هم‌بازی بوده و اگر گاسلینگ و برادران وانر با هم به توافق برسند شاهد دومین همکاری مشترک آن‌ها خواهیم بود.

بر اساس این گزارش، سیاست‌های جدید برادران وارنر دیسکاوری و دیوید زاسلاو؛ مدیر عامل شرکت به سمت «در اولویت قرار دادن اکران فیلم‌ها در سینما و بعدا انتشار نسخه باکیفیت و نمایش خانگی» سوق یافته و چیزی نمانده تا برخی از فیلم‌هایی که در این فهرست قرار دارند چراغ سبز بگیرند. این‌گونه که به‌نظر می‌رسد فیلم جدید مجموعه اوشن نیزی یکی از فیلم‌های فهرست مذکور است که در حال پشت سر گذاشتن مراحل پیش‌تولید قرار دارد.

طی ماه‌های گذشته مدیریت جدید این استودیو فیلم‌های مختلفی را به دلایل متفاوتی کنسل کرده است. از جمله آن‌ها می‌توان به فیلم بت‌گرل (Batgirl) اشاره کرد که برای کاهش هزینه‌های مالیاتی این شرکت قرار نیست هیچ‌گاه نمایش داده شود. همچنین می‌دانیم والتر هامادا؛ مدیر بخش فیلم‌های سینمایی دی‌سی بعد از این موضوع تصمیم به استعفا گرفته اما در ادامه منصرف شده و توافق کرده تا عرضه فیلم Black Adam در این پست باقی بماند.

رایان گاسلینگ و مارگو رابی

با این حال، با توجه به علاقه مدیریت جدید برای سودآوری هرچه بیشتر، احیای سری «اوشن‌ها» تصمیمی منطقی به‌شمار می‌رود. این فرنچایز در کنار هری پاتر و دنیای دی‌سی جزو برجسته‌ترین آی‌پی‌های این شرکت قرار می‌گیرد و بازیگران کاربلدی نظیر برد پیت و ساندرا بولاک در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

رایان گاسلینگ و مارگو رابی هر دو از بازیگرانی هستند که فیلم‌های متفاوت و نقش‌آفرینی‌های فوق‌العاده‌ای در کارنامه خود داشته و اولین فیلم مشترک‌شان یعنی باربی (Barbie) در تاریخ ۲۱ جولای سال ۲۰۲۳ میلادی مصادف با ۳۰ تیر ۱۴۰۲ در سینماها نمایش داده خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۵ انیمیشن علمی‌تخیلی که لایق توجه بیشتری بودندوقتی یک جای کار لنگ می‌زند!
۵ انیمیشن علمی‌تخیلی که لایق توجه بیشتری بودند


مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا