رمز ارز

توجه ۵۰۰ نهنگ بزرگ بایننس به کاردانو!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

طبق داده‌های WhaleStats، کاردانو در فهرست ۱۰ توکن برتر خریداری‌شده توسط ۵۰۰ نهنگ بزرگ بایننس در ۲۴ ساعت گذشته قرار گرفته است. این در حالی است که قیمت این ارز به دنبال شرایط فعلی بازار به کمتر از ۰٫۵ دلار سقوط کرده است.
نهنگ‌ها معمولا از دوره‌های نزولی در بازار برای خرید ارزان استفاده می‌کنند. بر اساس گزارش‌ها، آدرس‌های دارای ۱۰ هزار تا ۱۰ میلیون ADA در مجموع ۰٫۴۶ درصد از کل عرضه ADA یا ۱۳۸ میلیون دلار را از ۲۷ جولای تا پنجم آگوست به حساب‌های خود افزوده‌اند.
تحلیلگران Santiment می‌گویند، آدرس کوسه‌ها و نهنگ‌های کاردانو در طول هشت روز، پس از افت قیمت‌ها در اواسط ژوئن، مجموعا ۱۳۸ میلیون دلار از این ارز را جمع‌آوری کرده‌اند. در حال حاضر، این تنها یک انباشت خفیف است؛ اما اگر این روند در طول ماه جاری ادامه یابد، می‌تواند جالب‌توجه باشد.
پس از اینکه مقامات فدرال رزرو ایالات‌متحده، عزم خود را برای ادامه افزایش نرخ بهره تا زمان مهار تورم نشان دادند، ارزهای دیجیتال، روز جمعه شاهد فروش شدیدی بودند. بر اساس گزارش Santiment، احساسات حاکم بر بازار کاردانو در حال حاضر، نسبتا مثبت است و قیمت آن در سه هفته گذشته بیش از ۲۲ درصد افزایش یافته است. نسبت تراکنش‌های بر روی زنجیره از دریافت سود در مقابل فروش با زیان، در بالاترین سطح سود از آخرین هفته مارس تاکنون قرار دارد.
بر اساس اخبار جدید، محصولات سرمایه‌گذاری کاردانو، قرار است در دسترس مشتریان بانک‌های بزرگ آلمانی Comdirect و Onvista قرار بگیرند. این در حالی است که شرکت Valour نیز توافق‌نامه‌ای را با هر دو بانک برای ارائه محصولات کریپتو برای مشتریان خرده‌فروشی در آلمان اعلام کرده است.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا