رمز ارز

پای متاورس به جشنواره معروف موزیک ویدئو هم باز شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

جشنواره جوایز Video Music Awards شبکه ام‌تی‌وی، دسته جدیدی را به فهرست دسته‌بندی‌های مسابقه خود در سال ۲۰۲۲ اضافه کرد. امسال، هنرمندان واجد شرایط می‌توانند در بخش «بهترین اجرای متاورس» نیز برای دریافت جایزه رقابت کنند.
این جشنواره که ابتدا در سال ۱۹۸۴ برای بزرگداشت هنر سازندگان موزیک ویدیو برگزار شد، تا به حال به هنرمندان مشهوری مانند کانیه وست، مدونا و نیروانا جایزه داده است. دسته‌بندی جوایز مرسوم در این مسابقه عبارتند از: ویدیوی سال، آهنگ سال و هنرمند سال.
اما امسال یک دسته جوایز جدید به نام «بهترین اجرای متاورس» هم اضافه شده که شش هنرمند از جمله جاستین بیبر، آریانا گرانده و گروه BTS برای نامزدی در این بخش انتخاب شده‌اند.
جشنواره VMAs همچنین در تاریخ ۱۲ آگوست، انتشار اولین تجربه متاورس خود را اعلام کرده بود. استودیوی بازی‌سازی پارامونت، هفته گذشته، The VMA Experience را در متاورس Roblox منتشر کرد که تا سوم سپتامبر سال جاری در دسترس خواهد بود.
دسته متاورس امسال، پس از پنج سال متوالی کاهش بازدیدهای VMA ایجاد شده است. همان‌طور که متاورس به گسترش و جذب مخاطبان جوان‌تر ادامه می‌دهد، حرکت MTV برای گنجاندن این جوایز می‌تواند به به‌روز نگه داشتن آن کمک کند.
ادغام‌های مختلف Web3 در سراسر صنعت موسیقی دیده می‌شوند. هنرمندان تک‌آهنگ‌های خود را به‌عنوان توکن‌های غیرقابل تعویض یا NFT منتشر می‌کنند که اکنون واجد شرایط شناسایی در نمودارهای بین‌المللی هستند. همچنین از فناوری بلاکچین نیز برای بهبود شرایط لایسنسینگ موسیقی استفاده می‌شود.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا