بازی

جدیدترین ویدئوی مقایسه ریمیک Last of Us با نسخه اصلی منتشر شد

جدیدترین ویدئوی مقایسه ریمیک Last of Us با نسخه اصلی منتشر شد

جدیدترین ویدئوی رسمی از بازی The Last of Us Part 1 در قالب یک کلیپ کوتاه مقایسه نسخه‌های دو کنسول PS4 و PS5 توسط استودیو ناتی داگ منتشر شد.

این ویدئو که در زیر قابل مشاهده است، فضای اسکله شهر بوستون را در نسخه قدیمی The Last of Us Remastered برای پلی استیشن ۴ و نسخه جدید The Last of Us Part 1 برای پلی استیشن ۵ مقایسه می‌کند.

مطلب پیشنهادی:در مورد اسپایدرمن ۲ چی میدونیم و چرا باید منتظر فیلم جدید ماریو باشیم؟ + بازی‌های رایگان
در مورد اسپایدرمن ۲ چی میدونیم و چرا باید منتظر فیلم جدید ماریو باشیم؟ + بازی‌های رایگان

The Last of Us Part 1 به عنوان یک نمونه بازسازی وفادار از بازی اصلی که در سال ۲۰۱۳ برای کنسول پلی استیشن ۳ منتشر شده بود، با کنترل‌ها و گیم‌پلی مدرن ساخته شده است.

Naughty Dog اولین گیم‌پلی رسمی را در اواخر ماه جولای پس از لیک‌های فراوانی منتشر کرد که آن‌ها را «ناامیدکننده، ناراحت‌کننده و آسیب‌رسان» توصیف کرد. در حالی که ابتدا یک تریلر ۶ دقیقه‌ای از گیم‌پلی ریمیک لست آو اس لو رفته بود، استودیو ناتی داگ ویدئویی ۱۰ دقیقه‌ای از این بازی منتشر کرد. 

این ویدئو شامل صحبت‌های کارگردان بازی می‌شود که به نحوه آغاز توسعه این ریمیک اشاره می‌کند. همچنین تایید شده که بازی روی پلی استیشن ۵ با رزولوشن 4K و ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود. شما با استفاده از رزولوشن پویا 4K می‌توانید نرخ فریم را به ۶۰ افزایش دهید. 

Last Of Us

The Last of Us Part 1 در روز ۲ سپتامبر (۱۱ شهریور) برای پلی استیشن ۵ منتشر می‌شود و روز ۳۱ آگوست (۹ شهریور) ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران اولین نقدها و نمرات آن منتشر خواهد شد.

این بازی برای رایانه‌های شخصی نیز در دست ساخت است و در حالی که هنوز تاریخ انتشار آن مشخص نشده، یکی از کارمندان ناتی داگ ادعا کرده که «بسیار زود پس از انتشار نسخه PS5» عرضه خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ حقیقت جالب از سری Unchartedاز معنای اسم بازی تا خراب شدن پلی استیشن ۳
۱۰ حقیقت جالب از سری Uncharted


مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا