رمز ارز

تاریخ پایان استخراج اتریوم مشخص شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

توسعه‌دهندگان اتریوم که روی ارتقای مورد انتظار ادغام (Merge) کار می‌کنند، ۱۵ سپتامبر را به عنوان تاریخ رسمی احتمالی انتقال شبکه به الگوریتم اجماع اثبات سهام (PoS) تایید کردند. بر اساس تخمین‌هایی که برای سختی کلی ترمینال‌های شبکه (TTD) نیز زده شده است، ویتالیک بوترین، خالق اتریوم، هم اعلام کرده که این به‌روزرسانی بزرگ ممکن است در حدود ۱۵ سپتامبر اتفاق بیفتد.
به این ترتیب، انتظار می‌رود که پس از هفت سال تحقیق و توسعه، مرحله ماینینگ اتریوم در ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۲ به پایان برسد. این بدان معناست که پس از این تاریخ، دیگر امکان استخراج ETH در شبکه اتریوم با استفاده از کارت‌های گرافیک (GPU) یا ماینرهای ایسیک (ASIC) وجود نخواهد داشت.
در همین راستا، استخر استخراج ethermine هم طی اطلاعیه‌ای اعلام کرده که پس از اجرای این به‌روزرسانی، تمام سرورهای آن خاموش شده و فقط امکان برداشت از این استخر وجود خواهد داشت.
همزمان با افت دوباره بازارها در سراسر جهان به دلیل افزایش عدم اطمینان به سیاست‌های پولی، ارزهای دیجیتال هم فروش شدیدی را تجربه کردند. در زمان انتشار این خبر، اتریوم در محدوده ۱،۶۴۰ دلار معامله می‌شود که نزدیک به ۱۰ درصد افت نسبت به روز گذشته دارد. اگر تشکیل الگوی تکنیکال کنج صعودی (rising wedge) در نمودار اتریوم تایید شود، آلت کوین برتر بازار ممکن است با ۲۸ درصد اصلاح تا ۱،۳۰۰ دلار هم سقوط کند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا