رمز ارز

مدیر کاردانو فاش کرد: عده‌ای به‌روزرسانی را عقب می‌اندازند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

چارلز هاسکینسون، یکی از بنیان‌گذاران کاردانو، به انتقادات درباره عجله برای انجام هارد فورک واسیل، پس از کشف یک باگ اساسی در نسخه ۱.۳۵.۲ پاسخ داد.
هاسکینسون خاطرنشان کرد که اپراتورهای استیک شبکه (SPOs)، این کد را ماه‌ها به‌طور کامل آزمایش کرده‌اند. وی افزود که باگ کشف‌شده در نسخه ۱.۳۵.۲ در نسخه ۱.۳۵.۳ که اوایل این هفته منتشر شد، برطرف شده است.
هاسکینسون، اظهار داشت که جامعه کاردانو می‌تواند تصمیم بگیرد که راه‌اندازی واسیل را برای چند ماه دیگر به تعویق بیندازد تا دوباره کدی که قبلا ده‌ها بار امتحان‌شده را آزمایش کند، اما این آزمایش مجدد برای توسعه‌دهندگان برنامه‌های غیرمتمرکز (DApp) که تقریبا یک سال است منتظر ارتقاء هستند، سودی نخواهد داشت.
صبح روز جمعه، توسعه‌دهندگان کاردانو از یک باگ مهم در شبکه آزمایشی این بلاکچین آگاه شدند. این اشکال زمانی کشف شد که اپراتورهای استخر استیک در حال تسریع به‌روزرسانی نسخه ۱.۳۵.۲ بودند که قرار بود در هارد فورک واسیل استفاده شود. در پی این اتفاق، کار شبکه آزمایشی متوقف شد و فضای کریپتو، مملو از انتقادات کاربرانی شد که معتقد بودند این نقص فنی بزرگ در چنین فرآیند مهمی، غیرقابل‌قبول است.
در ابتدا انتظار می‌رفت که این ارتقاء در اوایل سال جاری آغاز شود، اما چندین بار به دلیل مشکلات مختلف به تعویق افتاد. هنوز مشخص نیست واسیل چه زمانی اجرا می‌شود. هاسکینسون خاطرنشان کرد که با توجه به اینکه کاردانو یک بلاکچین غیرمتمرکز است، این گره‌های مجری شبکه هستند که تصمیم نهایی را در خصوص زمان راه‌اندازی هاردفورک خواهند گرفت و نه شخص او.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع کریپتوپوتیتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا