موبایل

۵ گوشی برتر جهان با اسپیکرهایی قدرتمند

بسیاری از ما امروز بیشتر اوقات برای لذت بردن از شنیدن به موسیقی در گوشی‌ها از هندزفری‌های بدون سیم یا بلوتوثی یا خود همان هندزفری‌های معمولی استفاده می‌کنیم. اینقدر کیفیت پخش صدا و گفت‌وگو با این هندزفری‌ها مناسب و رایج است که حتی بسیاری از سازندگان گوشی‌ها هم دیگر دقت و وسواس لازم را در ساخت کیفیت بالای بلندگوی پخش صدا یا همان اسپیکر گوشی به خرج نمی‌دهند.

وبسایت فون‌آرنا به تازگی در یک نظر سنجی از بسیاری افراد به این نتیجه رسیده که این تصور عمومی مبنی بر کاهش اهمیت اسپیکر گوشی‌ها در سایه استفاده عمومی از هندزفری، چندان درست نیست. در این نظر سنجی که به روز رسانی آن به ماه اوت امسال برمی‌گردد، ۸۵ درصد افراد گفتند که نه تنها کیفیت اسپیکر گوشی‌شان اهمیت دارد بلکه انتظار دارند سازندگان گوشی، کیفیت اسپیکر گوشی‌ها را در مدل‌های بعدی ارتقا دهند.

۱۵ درصد افراد هم با وجود اعلام رضایت از کیفیت اسپیکر گوشی خود، اهمیت  کیفیت آن را  همچنان مهم دانستند و تنها ۵ درصد افراد، اسپیکر گوشی برای‌شان اهمیت خاصی نداشته است.

فون‌آرنا در یک آزمایشی گوشی‌های پرچم‌دار را با هم مقایسه کرده است و لیستی از ۵ برترین‌ها  ارائه کرده است. لیست این ۵ مدل گوشی برتر در زمینه بلندگو یا اسپیکر به شرح زیر است:

 

Asus ROG Phone 5

مدل Asus ROG Phone 5 ایسوس _ این مدل در بلندگوی دوگانه و پخش صدای باس بهترین است.

 

Google Pixel 6 Pro

گوگل  مدل Google Pixel 6 Pro _ اسپیکر مدل گوگل پیکسل ۶ پرو هم صدایی کامل، مهیج و پانچی تولید می‌کند و در این زمینه رقبایش را شکست می‌دهد.

 

Apple iPhone 13 Pro Max

اپل  مدل Apple iPhone 13 Pro Max _ گوشی‌های سری آیفون ۱۳ اپل دارای وضوح صدای عالی و صدای باس خوبی هستند.

 

Xiaomi Mi 11 Ultra 5G

شیائومی مدل Mi 11 Ultra 5G  _ مدل پرچمدار شیائومی وضوح صدای قابل توجهی دارد اما از لحاظ  جداسازی استریو و باس عقب است.

 

Galaxy Z Fold 4

سامسونگ مدل Galaxy Z Fold 4 _ این مدل تاشو بی‌نظیر سامسونگ هم دارای بلندگوهای دوگانه استریو واقعی است که صدایی عریض و واضح دارد.

منبع: همشهری آنلاین

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا