بازی

فصل پنجم ونگارد و وارزون هفته بعد منتشر می‌شود

فصل پنجم ونگارد و وارزون هفته بعد منتشر می‌شود

شرکت اکتیویژن جزئیاتی را از فصل جدید دو بازی کال آف دیوتی ونگارد و وارزون (Warzone) اعلام کرده است که بر اساس آن، باید انتظار تغییرات و افزونه‌های جالبی را در هر دو بازی داشته باشیم.

فصل پنجم بازی وارزون تحت عنوان Last Stand شناخته می‌شود و با عرضه آن در تاریخ ۲۴ آگوست (۲ شهریور)، پایانی طوفانی برای جزیره کالدرا (Caldera) به ارمغان می‌آورد.

مطلب پیشنهادی:Denuvo چیست و چرا از آن بیزاریم؟جیب ما رو نزن؛ الباقی پیشکش!
Denuvo چیست و چرا از آن بیزاریم؟

در ادامه، اکتیویژن جزئیاتی از این به‌روزرسانی را در اختیارمان قرار داده که با توجه به آن‌ها، تغییراتی اساسی در هر سه تجربه‌ی این عناوین، یعنی وارزون، ونگارد و بخش زامبی ایجاد می‌شود. به طور مثال با شروع این فصل، قله کالدرا شاهد فعالیت‌های آتشفشانی خواهد بود و بازیکنان باید مراقب مواد مذاب و برخورد با آن‌ها باشند.

همچنین تغییراتی در گولاگ و نورپردازی نقشه ایجاد می‌شود که روی اتمسفر بازی تاثیرگذار است. علاوه‌بر موارد پیشین، آیتم‌های جدیدی برای پیدا کردن داخل کالدرا و گیم مُدی با نام Operation: Last Call اضافه می‌شود که بازیکنان را در دو جبهه مدافعین و مهاجمین، در مقابل یکدیگر قرار می‌دهد.

اما در بخش چندنفره بازی ونگارد (Vanguard) شاهد ورود دو نقشه جدید خواهیم بود. از نکات جالب توجه این دو نقشه این است که اولی (Beheaded) داخل سرِ قطع شده مجسمه آزادی و دومی (Fortress) نیز در باقی‌مانده‌های یک کشتی قدیمی در فضایی بیابانی واقع شده است.

درنهایت، مد زامبی نیز با The Archon بازیکنان را به مصر می‌برد و به ماجرای Dark Aether پایان می‌دهد. بازیکنان می‌توانند انتظار افزوده شدن ۵ سلاح جدید را نیز داشته باشند که برای به دست آوردن دو مورد از آن‌ها باید بتل پس فصل جدید را خریداری کنند.

گفتنی است که اکتیویژن پیش‌تر اعلام کرده بود که وارزون ۲ اواخر سال جاری و کمی بعد از انتشار Call of Duty Modern Warfare II عرضه می‌شود. اما طبق اطلاعات لو رفته، انتظار می‌رود که نسخه دوم وارزون در تاریخ ۱۶ نوامبر (۲۵ آبان) عرضه شود. هرچند به نظر می‌رسد که نسخه اول وارزون به موازات نسخه دوم به حیات خود ادامه خواهد داد، گرچه مشخص نیست پشتیبانی از آن کی متوقف شود.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Call of Duty: Vanguardکمابیش همان همیشگی
بررسی بازی Call of Duty: Vanguard


مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا