بازی

اولین تصاویر از فیلم Enola Holmes 2 منتشر شد

اولین تصاویر از فیلم Enola Holmes 2 منتشر شد

نتفلیکس نخستین تصاویر از فیلم Enola Holmes 2 را منتشر کرده که قرار است پاییز امسال منتشر شود. این فیلم در واقع دنباله‌ای بر فیلم انولا هولمز محسوب می‌شود که در سال ۲۰۲۰ از نتفلیکس پخش شده بود.

میلی بابی براون قرار است یک‌بار دیگر نقش انولا هولمز، خواهر بزرگ‌ترین کارآگاه تاریخ سینما و تلویزیون را بازی کند و هنری کویل هم دوباره در نقش شرلوک هولمز ظاهر خواهد شد. درست مثل قسمت اول، هری بردبر «انولا هولمز ۲» را کارگردانی می‌کند و جک ثورن وظیفه نویسندگی آن را برعهده دارد.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال Squid Game – نمایش بدون سانسور خشمیک کابوس رنگارنگ از نظام سرمایه داری
نقد سریال Squid Game – نمایش بدون سانسور خشم

انولا هولمز پس از حل اولین پرونده خود تصمیم می‌گیرد راه برادر معروفش، شرلوک را دنبال کند. دختر فقیری از انولا می‌خواهد تا خواهر گمشده‌اش را پیدا کند، وی از پذیرفتن این پرونده وارد دنیایی جدید، گیج‌کننده و خطرناک می‌شود. از بالا‌ترین رده‌های جامعه‌ گرفته تا خیابان 221B Baker، انولا شروع به کشف یک توطئه مرگبار می‌کند و در این رابطه باید از دوستانش و همچنین شرلوک برای حل این پرونده کمک بخواهد. در ادامه تصاویر فیلم را مشاهده می‌کنید:

فیلم اول Enola Holmes با تهیه‌کنندگی میلی بابی براون، در ابتدا برای اکران در سینماها در نظر گرفته شده بود و برادران وارنر مسئولیت توزیع آن را برعهده داشت. اما در نهایت به دلیل همه‌گیری ویروس کووید ۱۹ نتفلیکس حقوق پخش آن را خریداری کرد و از طریق سرویس استریم خود پخش نمود. خوشبختانه این فیلم با نظرات مثبتی روبه‌رو شد و با بیش از ۷۸ میلیون بیننده به یکی از پربیننده‌ترین فیلم‌های نتفلیکس در اولین ماه پخش آن تبدیل شده بود.

فیلم سینمایی Enola Holmes 2 قرار است در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۲۲ (۱۳ آبان ۱۴۰۱) از نتفلیکس پخش شود.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به سریال افرا – متفاوت اما تکراری و بی‌کیفیتبازگشت کارگردان جنجالی با عنوانی خسته‌کننده
نگاهی به سریال افرا – متفاوت اما تکراری و بی‌کیفیت


مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا