بازی

فصل دوم و سوم سریال ?What If غیرقابل پیش‌بینی و عجیب‌تر خواهد بود

فصل دوم و سوم سریال ?What If غیرقابل پیش‌بینی و عجیب‌تر خواهد بود

برایان اندروز، کارگردان سریال انیمیشنی ?What If در مصاحبه اخیر خود درباره فصل‌های دوم و سوم این سریال صحبت کرده و گفته قسمت‌های آینده عجیب‌تر خواهند بود. این سریال به لحظه‌های مهم و کلیدی تاریخ دنیای سینمایی مارول می‌پردازد و اینکه چطور تغییرات کوچک منجر به خلق جهان‌های کاملا متفاوت می‌شود.

از جمله این تغییرات می‌توان به دریافت سرم ابر سرباز توسط پگی کارتر (هایلی اتول) به جای استیو راجرز (با صداپیشگی جاش کیتون) و تبدیل شدن تچالا (چادویک بوزمن فقید) به استار لرد بجای پیتر کوییل (برایان تی. دلانی) می‌شود.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال Squid Game – نمایش بدون سانسور خشمیک کابوس رنگارنگ از نظام سرمایه داری
نقد سریال Squid Game – نمایش بدون سانسور خشم

اندروز درباره فصل اول سریال ?What If توضیح داد:

کوین فایگی می‌خواست وقایع فصل اول کمی مخفی نگه‌ داشته شوند، اتفاقات کوچکی که باعث به وجود آمدن تغییرات بزرگ می‌شدند و همین بود که آن را متفاوت کرد. اما هنوز هم به لحظه‌ای خاص از یک فیلم یا عناوین دیگر مربوط است. اکنون فیلم‌ها و اتفاقات زیادی وجود دارد که می‌توان از آن‌ها در انیمیشن استفاده کرد. ما قرار است تغییرات گسترده‌ای انجام دهیم و می‌توان انتظار اتفاقات غیرمعمولی را داشت.

سریال ?What If

وی در ادامه توضیح داد که فصل دوم قرار است یک درجه از مرحله قبل فراتر برود، اما در فصل ۳ مخاطبان می‌توانند بیشترین هیجان و شگفتی را تجربه کنند: «در فصل دوم ما شخصیت‌های مختلفی داریم که قبلا فرصت مانوور زیادی نداشتند، اما اکنون قرار است با شخصیت‌های مورد علاقه قبلی ادغام شوند.» گویا ایده برخی از اتفاقاتی در فصل‌های آینده می‌بینیم برای فص اول وجود داشته، اما در آن زمان سریال هنوز آمادگی کامل برای کاوش آن را نداشته است.

در مراسم کامیک کان ۲۰۲۲ اعلام شد که یکی از قسمت‌های فصل دوم What If بخشی از نسخه کامیک Marvel 1602 خواهد بود که توسط نیل گیمن نوشته شده و اندی کیوبرت آن را طراحی کرده است. علاوه بر فصل‌های دوم و سوم، قرار است اسپین آف این سریال نیز به نام Marvel Zombies ساخته شود.

گفته می‌شود فصل دوم سریال ?What If اوایل سال ۲۰۲۳ از دیزنی پلاس پخش خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:معرفی کارنیج – کابوس مشترک مرد عنکبوتی و ونومبگذار خون جاری شود
معرفی کارنیج – کابوس مشترک مرد عنکبوتی و ونوم


مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا