بازی

جانکارلو اسپوزیتو به بازی در نقش پروفسور ایکس علاقه‌مند است

جانکارلو اسپوزیتو به بازی در نقش پروفسور ایکس علاقه‌مند است

مردان ایکس قرار است وارد دنیای سینمایی مارول (MCU) شوند و جانکارلو اسپوزیتو (Giancarlo Esposito) به بازی در نقش پروفسور ایکس (Professor X) علاقه‌مند است. 

فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness یک جهان موازی را نشان می‌داد که پروفسور ایکس با بازی پاتریک استوارت (Patrick Stewart) در آن حضور داشت. با این وجود بازیگر این شخصیت در جهان اصلی مارول معلوم نیست و طرفداران، جانکارلو اسپوزیتو بازیگر برکینگ بد و مندولورین را برای این کار پیشنهاد می‌دهند.

مطلب پیشنهادی:lastech سینما: با بهترین انیمیشن های ۲۰۲۱ آشنا شویداز مار سفید ۲ تا انکانتو و فراتر از آنها!
lastech سینما: با بهترین انیمیشن های ۲۰۲۱ آشنا شوید

به نظر می‌رسد که مارول و دیزنی نیز با این تصمیم موافق هستند و مذاکراتی را با اسپوزیتو داشته‌اند. این بازیگر در ویدئوی جدیدی اعلام کرده که برای بازی در چند نقش از جمله پروفسور ایکس با مارول صحبت کرده است. 

من هنوز برای مارول کار نکرده‌ام. من با آن‌ها ملاقات و صحبت کرده‌ام. برای پاسخ به سؤال شما، فکر می‌کنم کاری که آن‌ها انجام می‌دهند مثل یک سفر اسطوره‌ای است که جو کمبل درباره آن صحبت کرد، کسی که اتفاقا دوست جورج لوکاس بود و جورج لوکاس او را در داستان‌هایش قرار داد. آن‌ها هم همین کار را می‌کنند.

جانکارلو اسپوزیتو

صحبت از مگنیتو شده است، صحبت از دکتر فریز شده است، در مورد چه کسی دیگری صحبت کردیم؟ اوه، Doom! و پروفسور ایکس. یکی را انتخاب کنید؟ من قصد دارم به سراغ چیزی بروم که کمی متفاوت است. من این را می‌گویم که انتخابم پروفسور ایکس است.

چندی پیش مارول از فاز ۵ و ۶ دنیای سینمایی مارول پرده برداشت و فیلم‌های Avengers: The Kang Dynasty و Avengers: Secret Wars تا سال ۲۰۲۵ اکران می‌شوند. Thor: Love and Thunder به کارگردانی تایکا وایتیتی نیز آخرین فیلم از MCU‌ است که به تازگی در سینماها اکران شده است.

مطلب پیشنهادی:۵ ویژگی خاص بدن بلک ویدوشاید بیوه سیاه شبیه انسان‌ها باشد اما شرایط بدنی‌اش فرق دارند
۵ ویژگی خاص بدن بلک ویدو


میم ریویو #7 رفتیم سراغ فن آرت های شما

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا