بازی

قهرمان جدید بازی Marvel’s Avengers مشخص شد

قهرمان جدید بازی Marvel’s Avengers مشخص شد

استودیو کریستال داینامیکس شب گذشته در توییتر به طور رسمی از قهرمان جدید بازی Marvel’s Avengers به همراه افزوده‌های جدید در آپدیت نسخه ۲.۶ رونمایی کرد.

باکی بارنز یا همان The Winter Soldier (سرباز زمستان) قهرمان جدید قابل بازی خواهد بود، اگرچه سازندگان هنوز زمان معرفی کامل او را تعیین نکرده‌اند. با این حال، سرباز زمستان پس از انتشار به‌روزرسانی ۲.۶ در سپتامبر، در مقطعی به بازی اضافه خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ موجود قدرتمند که ونوم شکستشان داده استپیروزی‌های بزرگ سیمبیوت مارول
۱۰ موجود قدرتمند که ونوم شکستشان داده است

در مورد خود آپدیت ۲.۶، توسعه‌دهنده اعلام کرده که ماه آینده چندین مورد جدید به بازی اضافه خواهد شد از جمله منطقه جنگی No Rest for the Wicked که به بازیکنان یک ماجراجویی جدید «متمرکز بر شروران» را ارائه می‌دهد و در آن، انتقام جویان تلاش می‌کنند تا پروسه احیا کردن مودوک توسط مونیکا را متوقف کنند.

کریستال داینامیکس همچنین توضیح داده که در چندین به‌روزرسانی آینده، تغییرات بالانس، مبارزه و بهبودهایی در سیستم پیمایش برای هر قهرمان اعمال خواهد کرد تا اطمینان حاصل شود که بازی کردن با این شخصیت‌ها، حس «قهرمان بودن» را به بازیکنان منتقل کند.

Marvel's Avengers

در مورد آنچه بعد از به‌روزرسانی ۲.۶ عرضه می‌شود، با اینکه هنوز تاریخ دقیقی ذکر نشده اما سازندگان فاش کردند که آزمایشگاه کلون AIM را به عنوان محتوای جدید معرفی خواهند کرد. این محتوا یک تهدید در سطح امگا است، سقف سطح قدرت (Power Level) را افزایش می‌دهد و به بازیکنان Marvel’s Avengers این فرصت را می‌دهد تا لوت‌های جدیدی به دست آورند.

در دیگر اخبار مربوط به اونجرز، استودیو Avalanche، سازنده Just Cause اخیراً فاش کرد که یک بازی جهان باز Iron Man را به مدت دو سال در دست ساخت داشت، اما این پروژه در نهایت لغو شد زیرا نتوانست خواسته‌های دیزنی را برآورده کند.

به علاوه باید اشاره کرد که مارول در تاریخ ۹ سپتامبر رویدادی مشترک با دیزنی برگزار می‌کند که در آن بازی جدید کارگردان Uncharted معرفی خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۱۲ لحظه برتر مرد عنکبوتیمهم‌ترین لحظات در حدود ۶ دهه ماجراجویی
۱۲ لحظه برتر مرد عنکبوتی


مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا