رمز ارز

همکاری قهرمانان جهان با مجموعه‌های NFT برای کمک به اوکراین!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مجموعه Blockasset اعلام کرد که انتشار مجموعه‌ای از توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را با همکاری قهرمان بوکس سنگین وزن جهان، اولکساندر اوسیک (Oleksandr Usyk) که خود اهل اوکراین است، سازماندهی کرده تا کمک‌های مالی برای اوکراین جمع نماید. فروش این NFTها قبل از مبارزه اوسیک در برابر آنتونی جاشوا در 20 آگوست انجام خواهد شد.
این مجموعه NFT از ۲ هزار اثر هنری و طراحی‌های عجیب توسط هنرمند مشهور جهانی Dosbrak تشکیل شده که وقایع برخی از لحظات خاص دوران حرفه‌ای شکست‌ناپذیری اوسیک را نشان می‌دهد.
هنگامی که تهاجم روسیه به اکراین آغاز شد، اوسیک به گردان دفاع زمینی کیف پیوسته بود، اما بعداً اجازه خروج از کشور به او داده شد تا بتواند برای مبارزه با جاشوا آماده شود.
دارنده مدال طلای المپیک امیدوار است که این مبارزه و مجموعه جدید NFT به جمع‌آوری کمک‌های مالی برای اوکراین کمک کند.
پل ایوانز، مدیرعامل Blockasset، در مورد همگاری جدید خود می‌گوید:

علاقه‌مندانی که می خواهند یکی از این NFTها را بخرند، می‌توانند از استیبل کوین USDC به عنوان روش پرداخت استفاده کنند و برای دسترسی هرچه بیشتر حامیان، گزینه‌های Visa، Mastercard، Apple Pay و Google Pay نیز در دسترس هستند. هزینه هر اثر هنری 200 دلار و با محدودیت خرید چهار NFT در طول پیش فروش می‌باشد.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

جامعه کریپتو نقش مهمی در جمع‌‎آوری سرمایه برای کمک به اوکراین ایفا کرده است، به طوری که فنلاند اخیراً 1800 بیت کوین ضبط شده از جرایم مربوط به مواد مخدر را فروخت و 47 میلیون دلار به کیف داد.

منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا