رمز ارز

چه ارتباطی میان رشد استیبل کوین‌ها و پذیرش بیت کوین وجود دارد؟

زمان مطالعه: دقیقه

جورین تیمر (Jurrien Timmer)، مدیر اقتصاد جهانی در شرکت خدمات مالی فیدلیتی (Fidelity)، در مصاحبه جدید خود گفته که استیبل‌کوین‌ها می‌توانند به عنوان یک کاتالیزور برای پذیرش بیت کوین عمل کنند.
به گفته تیمر، اگر استیبل‌کوین‌ها ضمانتی و مطمئن بوده و اتفاقاتی مانند سقوط پروژه ترا (که با از دست دادن برابری خود با دلار عملا باعث از بین رفتن میلیون‌ها دلار سرمایه کاربران شد) در مورد استیبل‌ها نداشته باشیم، شاید سرمایه‌گذاران، بیت‌کوین را با اطمینان بیشتری بپذیرند.
تیمر می‌گوید که مدل‌ها و نمودارهای فنی نشان می‌دهند که آخرین زمستان بازار کریپتو به شدت بر احساسات کاربران تأثیر گذاشته است و سرمایه‌گذاران باید قبل از اینکه دوباره وارد بازار شوند، احساس امنیت کنند.
او گفت ما در بدترین نقطه همه مدل‌سازی‌های قیمتی بیت کوین هستیم و زمستان سختی داشتیم، معاملات آتی اکثرا از نوع فروش هستند و معاملات خرید بسیار کم انجام می‌شود. با این حال، تیمر معتقد است که وقتی اخبار منفی کم شوند و فضای این بازار مشروعیت پیدا کند، سرمایه‌گذاران احساس امنیت کرده و دوباره به این بازار وارد خواهند شد.
او گفت:

بنابراین فکر می‌کنم پتانسیل‌های زیادی در این زمان و نقطه وجود دارد. اگر استیبل کوین‌ها احساس امنیت بیشتری ایجاد نموده و مشروعیت را به فضا برگردانند، افراد زیادی به منحنی معروف بیت کوین اعتماد خواهند کرد.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

منبع دیلی هودل

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا