رمز ارز

چه ارتباطی میان رشد بازار استیبل کوین‌ها و پذیرش بیت کوین وجود دارد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش پلتفرم CoinGecko، کاهش امسال در بازار رمزارزها، روندهای این صنعت را تغییر داده و نیجریه به عنوان کنجکاوترین کشور رمزارزی در سراسر جهان بوده است. به نظر می‌رسد که علاقه نیجریه‌ای‌ها به ارزهای دیجیتال، به دلیل دسترسی محدود آنها به خدمات مالی و بحران پولی حاکم بر این کشور است.
تیم CoinGecko با بررسی چندین عامل مانند جستجوهای گوگل که شامل عبارات “خرید کریپتو” یا “سرمایه‌گذاری در کریپتو” است، به این نتیجه رسید که نیجریه (با امتیاز 371) به عنوان کنجکاوترین کشور در مورد رمزارزها رتبه‌بندی می‌شود. رتبه دوم این فهرست متعلق به امارات متحده عربی و جایگاه سوم هم در اختیار سنگاپور است.
بابی اونگ، یکی از بنیانگذاران CoinGecko، در مورد نتایج گفت: «این مطالعه دید جالبی به ما می‌دهد که کدام کشورها علی‌رغم ریزش بازار، بیشترین علاقه را به ارزهای دیجیتال دارند.»
او همچنین بیان کرد که ساکنان کشورهای صدر فهرست، بیشتر تمایل به خرید در کف قیمتی دارند و عمدتاً برای بلندمدت وارد دنیای دارایی‌های دیجیتال شده‌اند.
در چند ماه گذشته، اتریوم به دلیل انتقال شبکه‌اش از مکانیزم اجماع اثبات کار به اثبات سهام، شتاب بیشتری در افزایش ارزش داشته و به نظر می‌رسد این شبکه در سنگاپور بیشترین طرفدار را داشته باشد، در حالی که سولانا در میان شهروندان گرجستان محبوب‎ترین است.
جدا از کنجکاوی زیادی نیجریه‌ای‌ها نسبت به این صنعت، تعداد زیادی آن‌ها قبلاً به هولدر رمزارزها تبدیل شده‌اند. نتایج مطالعه جدید شرکت KuCoin نشادن می‌دهد که 35٪ از بزرگسالان این کشور (یا 33.4 میلیون نفر) اخیرا رمزارز معامله کرده‌اند و علاوه بر این، 52 درصد از آنها، بیش از نیمی از کل ثروت خود را به رمزارز اختصاص داده‌اند.
مسائل اقتصادی این کشور و نرخ تورم ماهانه همچنان در حال افزایش بوده و در حال حاضر بیش از 18 درصد است. به همین دلیل، جای تعجب نیست که بسیاری از مردم آن تصمیم به متنوع‌سازی سبد سرمایه‌گذاری خود با ارزهای دیجیتال کرده‌اند.
لازم به ذکر است که نیجریه علی‌رغم کنجکاوی بالای خود در مورد بازار دارایی‌های دیجیتال، در بین 10 کشور برتر آماده برای پذیرش رمزارز قرار ندارد. شماره یک این فهرست، هنگ کنگ با امتیاز 8.6 از 10 است. جایگاه‌های دوم و سوم نیز به ترتیب متعلق به ایالات متحده آمریکا و سوئیس است. طبق گزارش‌ها، این سه کشور دارای بیشترین استارتاپ‌های بلاکچینی، بیشترین تعداد دستگاه‌های خودپرداز رمزارزی و قوانین دوستدار دارایی‌های دیجیتال هستند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع کریپتوپوتیتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا