عمومی

گوگل امکان پخش مستقیم موسیقی از یوتیوب‌ موزیک را در WearOS فراهم کرده است

خبر خوب برای کاربران یوتیوب موزیک این است که گوگل سرانجام یک اپلیکیشن مستقل برای Wear OS منتشر کرده که می‌توان با استفاده از آن، فهرست موسیقی موردنظر خود را روی ساعت اندرویدی پخش کرد.

گوگل در انجمن کاربران خود اعلام کرد سرانجام اپلیکیشن مستقل یوتیوب موزیک را برای Wear OS توسعه داده است. این شرکت امکان پخش موسیقی از سرویس یوتیوب موزیک ازطریق LTE و وای‌فای را فراهم خواهد کرد؛ بدین‌ترتیب برای پخش آهنگ‌های موردنظر خود در این سرویس، دیگر نیازی به گوشی هوشمند نخواهید داشت. البته برای استفاده از این اپلیکیشن نیاز به دسترسی اینترنت در ساعت هوشمند اندرویدی خود خواهید داشت.

همان‌طور که Gizmodo اشاره می‌کند، اپلیکیشن مستقل یوتیوب موزیک برای Wear OS اولین برنامه‌ی استریم این شرکت روی ساعت‌های هوشمند است. سامسونگ نیز اوایل سال جاری این قابلیت را روی ساعت هوشمند پرچم‌دار خود یعنی گلکسی واچ ۴ ارائه داد.

  • ویژگی پرده سبز برای ویدئوهای Shorts یوتیوب معرفی شد
  • نحوه پخش ویدیوهای یوتیوب در پس زمینه اندروید و iOS

اگر مشترک سرویس یوتیوب موزیک پریمیوم هستید، به همه‌ی موسیقی‌های منتشرشده روی این پلتفرم دسترسی خواهید داشت و همچنین می‌توانید فهرست پخش از پیش‌ ساخته‌شده‌ی خود را گوش دهید. علاوه‌براین، مشترکان این سرویس تبلیغ مشاهده نخواهند کرد و امکان دانلود موسیقی‌های موردنظر نیز دردسترس آن‌ها قرار دارد. یوتیوب موزیک همچنان قابلیتی برای جمع‌آوری فهرست‌های پخش جدید براساس سلیقه‌ی کاربر دارد.

اگر قبلاً از ساعت‌های هوشمند مجهز به Wear OS استفاده کرده‌اید، اکنون می‌توانید به کاشی جدید یوتیوب موزیک دسترسی داشته باشید. این کاشی‌ مثل یک کنترل از راه‌دور سریع برای فهرست‌های موسیقی که به‌تازگی پخش شده‌اند عمل می‌کند.

کاشی‌ها در Wear OS عملکردی شبیه ابزارک‌ها دارند؛ جایی‌ که می‌توانید آن‌ها را در فضای موردنظر روی صفحه‌نمایش خود قرار دهید. اپلیکیشن‌های مشابه دیگر ازجمله اسپاتیفای نیز در این سیستم‌عامل کاشی‌هایی مشابه کاشی‌های یوتیوب موزیک ارائه می‌کنند.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا