بازی

چندین بازی از بتسدا و id Software به گیم پس پی‌سی اضافه شدند

چندین بازی از بتسدا و id Software به گیم پس پی‌سی اضافه شدند

به مناسب آغاز رویداد QuakeCon 2022، تعدادی از بازی‌های کلاسیک بتسدا (Bethesda) و id Software به نسخه پی‌سی سرویس اشتراکی ایکس باکس گیم پس اضافه شده‌اند.

شوتر‌های نمادین id Software مانند Wolfenstein 3D و Return to Castle Wolfenstein همراه با Quake 4 که توسط Raven Software توسعه داده شده، از جمله بازی‌هایی هستند که به سرویس مایکروسافت اضافه می‌شوند.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Forza Horizon 5جدال تایر با کاکتوس
بررسی بازی Forza Horizon 5

برای طرفداران سری Elder Scrolls هم بازی‌های The Elder Scrolls Adventures: Redguard و An Elder Scrolls Legend: Battlespire در دسترس مشترکین سرویس قرار گرفته‌اند.

گیم پس
Return to Castle Wolfenstein

علاوه بر این عناوین که روی گیم پس پی‌سی قرار می‌گیرند، تعداد بازی دیگر نیز اکنون از طریق استور مایکروسافت قابل دانلود هستند. این بازی‌ها شامل The Elder Scrolls: Arena، The Elder Scrolls: Daggerfall و Quake Champions که قبلا رایگان بوده می‌شوند. با این حال، مشترکین Game Pass می‌توانند تمام قفل‌های قهرمانان Quake Champions را باز کنند.

بسیاری از این عناوین، به‌ویژه بازی‌های کلاسیک Elder Scrolls قبلا رایگان بوده‌اند و بسیاری از آن‌ها از طریق لانچر تعطیل شده بتسدا عرضه شده بودند.

رویداد QuakeCon یک‌بار دیگر امسال به‌صورت فقط مجازی نمایش داده می‌شود و همانطور که قبلا هم گفته شده بود، در آن شاهد نگاهی اجمالی و ۳۰ دقیقه‌ای به بازی Redfall خواهیم بود.

مطلب پیشنهادی:ریموت‌پلی چگونه لپ‌تاپ را به صفحه نمایش اکس‌باکس تبدیل می‌کند؟گویا قابلیت‌های اکس‌باکس تمامی ندارد!
ریموت‌پلی چگونه لپ‌تاپ را به صفحه نمایش اکس‌باکس تبدیل می‌کند؟


مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا