بازی

استریمر Elden Ring‌ مالنیا را تنها با یک دست شکست داد!

استریمر Elden Ring‌ مالنیا را تنها با یک دست شکست داد!

به تازگی یک استریمر موفق شده دشوارترین باس Elden Ring‌ (الدن رینگ) یعنی مالنیا را تنها با یک دست (با کنترلر دوال سنس پلی استیشن ۵) و در حالی که شخصیتش لول ۱ بود، شکست دهد.

MissMikkaa استریمری است که برای خودش یک چالش بزرگ در نظر گرفته: تمام کردن الدن رینگ با یک دست. برای دشوارتر کردن اوضاع، او حتی لول شخصیت خود را ارتقا نمی‌دهد و تمام مدت با Rune لول یک بازی می‌کند. همان‌طور که در این ویدیو مشاهده می‌شود، MissMikkaa به شکلی باورنکردنی و بدون تقلای زیاد، مالنیا را با یک دست شکست می‌دهد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ بازی ویدیویی برتر برای طرفداران انیمه Demon Slayerبرای نابودی شیاطین آماده‌اید؟
۱۰ بازی ویدیویی برتر برای طرفداران انیمه Demon Slayer

بازی Elden Ring‌

البته مالنیا تنها باس الدن رینگ نیست که MissMikkaa سعی در شکستش دارد؛ با سر زدن به کانال یوتیوب این استریمر، شما می‌توانید نام‌های دیگری نظیر Godskin Duo، Mogh، Malekith و چندین باس دیگر را ببینید.

با این حال، مالنیا به‌خاطر دشواری فوق‌العاده‌اش شهرت زیادی دارد و بسیاری از استریمرها و بازیکنان حرفه‌ای Elden Ring‌ تلاش داشته‌اند به روش‌هایی خلاقانه و منحصر به‌فرد، او را از سر راه بردارند. پیش از این یک بازیکن مالنیا را به‌وسیله یک پد رقص شکست داده و از سوی دیگر، Let Me Solo Her (بازیکن افسانه‌ای و محبوب الدن) تاکنون بیش از ۲۰۰۰ بار این باس دشوار را از پای درآورده است.

در اخبار مرتبط، Elden Ring‌ هم‌اکنون یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های تاریخ ایالات متحده است و همچنین در میان برترین و پربازدیدترین عناوین یوتیوب قرار دارد.

مطلب پیشنهادی:راهنمای کاربردی بازی Elden Ring برای مبتدیانمرگ از آن‌چه که فکر می‌کنید به شما نزدیک‌تر است!
راهنمای کاربردی بازی Elden Ring برای مبتدیان


ویجی‌لاگ پلاسموفقیت اسپایدرمن روی پی سی و تاخیر خوردن بازی‌های مهم

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا