بازی

تاریخ آغاز فصل ۱ بازی MultiVersus مشخص شد

تاریخ آغاز فصل ۱ بازی MultiVersus مشخص شد

بازی مولتی ورسس (MultiVersus) طی چند هفته گذشته در مرکز توجهات قرار داشته و اکنون کمپانی برادران وارنر تاریخ آغاز فصل اول آن را مشخص کرده‌ است.

هفته پیش شاهد تاخیر آغاز فصل اول بازی MultiVersus بودیم ولی همانطور که حدس زده می‌شد فصل اول بازی در تاریخ ۱۵ آگوست (۲۴ مرداد) شروع می‌شود.

مطلب پیشنهادی:اپیک گیمز در این ماه ۱۵ بازی رایگان ارائه خواهد کردهمچنین یک بازی مرموز رایگان در هفته آینده اعلام خواهد شد
اپیک گیمز در این ماه ۱۵ بازی رایگان ارائه خواهد کرد

فصل ۱ بازی یک بتل پس جدید نیز خواهد داشت و کمپانی بیانیه زیر را برای آغاز آن منتشر کرده است. استودیو همچنین تاریخ اضافه شدن شخصیت مورتی به مولتی ورسس را نیز مشخص کرده است. 

ما هیجان زده هستیم که اعلام کنیم فصل اول در ۱۵ آگوست با یک بتل پس کاملا جدید آغاز می‌شود تا شما بتوانید جوایز درون بازی را به دست آورید! همچنین می‌توانیم تأیید کنیم که مورتی در تاریخ ۲۳ آگوست (۱ شهریور) به عنوان بخشی از فصل ۱ به فهرست شخصیت‌ها بازی ملحق خواهد شد.

ما مشتاقانه منتظر به اشتراک‌گذاری جزئیات بیشتری در هفته‌های آینده هستیم!

بازی MultiVersus

نکته مهم این است که فصل ۱ تنها با محتوای تازه همراه نیست و استودیو مدهای جدیدی را نیز به مولتی ورسس اضافه می‌کند. استودیو قصد دارد عرضه محتوا و این مدهای جدید را به مرور و در طول فصل انجام دهد. باید به این نکته اشاره کنیم که هفته پیش برادران وارنر و دیسکاوری ادغام شدند، اما استودیو اعلام کرده که این موضوع روی کار آن‌ها تاثیر ندارد. 

مولتی‌ورسس به عنوان یک بازی رایگان برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر می‌شود.

مطلب پیشنهادی:نتفلیکس و رقبای صنعت استریم وارد مرحله تازه‌ای از نبرد شده‌اندمنتظر تغییر اوضاع باشیم؟
نتفلیکس و رقبای صنعت استریم وارد مرحله تازه‌ای از نبرد شده‌اند


چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشه

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا