رمز ارز

افزایش تعداد نهنگ‌های بیت کوین؛ نشانه صعود یا ریزش؟

زمان مطالعه: دقیقه

بر اساس داده‌های جدید منتشرشده توسط پلتفرم تحلیلی Santiment، تعداد هولدرهای بزرگ بیت کوین که بیش از ۱۰۰ و کمتر از ۱۰ هزار BTC دارند، به ۱۵،۸۰۰ رسیده که بالاترین سطح آن از ۱۱ ژوئن است. چنین افزایش قوی و نسبتا سریعی می‌تواند به عملکرد اخیر بیت کوین مربوط باشد و نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران بزرگ بازار به ادامه صعود اعتقاد دارند و تا آنجا که ممکن است، در حال انباشت کوین‌های بیشتر هستند.
با ورود آدرس‌های بیشتر به چرخه انباشت، حمایت بیشتری از مومنتوم بیت کوین صورت می‌گیرد که شرط اصلی تداوم رالی فعلی است؛ رالی‌ای که در حال حاضر برخی علائم معکوس را نشان می‌دهد. به گفته تحلیلگران، سه دلیل اصلی در پشت این اصلاح اخیر عبارتند از؛ افزایش ارزش دلار آمریکا در برابر گروهی از ارزهای دیگر، فرو نشستن هیجان ناشی از تبلیغات ادغام اتریوم که بازار را به سمت بالا سوق داد و خروج سرمایه‌های سازمانی از بازار در هفته گذشته.
در همین حال، به گزارش شرکت تحلیلی Glassnodes، میانگین متحرک ۷ روزه بیت کوین‌های سپرده‌شده در صرافی‌ها به کمترین سطح خود در ۲ سال گذشته رسیده است. این بدان معنی است که بسیاری از نهنگ‌های بیت کوین، ذخایر خود را جابه‌جا نمی‌کنند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا