رمز ارز

تعطیلی صرافی‌های رمزارزی، این بار در کره جنوبی!

زمان مطالعه: دقیقه

کاربران کره جنوبی ممکن است دسترسی به بیش از ۱۰ صرافی ارز دیجیتال را از دست بدهند؛ زیرا مقامات محلی، فعالیت کسب‌وکارهای خارجی ثبت‌نشده در این کشور را ممنوع می‌دانند.
در بیانیه مطبوعاتی کمیسیون خدمات مالی این کشور (FSC) در روز پنج‌شنبه اعلام شد که حدود ۱۶ شرکت ثبت‌نشده که به کره‌ای‌ها خدمات ارز دیجیتال ارائه می‌دهند، شناسایی شده‌اند.
یک واحد اطلاعاتی FSC این پلتفرم‌ها را به مرجع تحقیقاتی کشور کره جنوبی گزارش کرده و درخواست کرده است که دسترسی داخلی به وب‌سایت‌های آن‌ها مسدود شود. این صرافی‌ها عبارت‌اند از KuCoin، MEXC، Phemex، XT.com، Bitrue، ZB.com، Bitglobal، CoinW، CoinEX، AAX، ZoomEX، Poloniex، BTCEX، BTCC، DigiFinex و Pionex.
این کمیسیون هشدار داده که صرافی‌های ثبت‌نشده، فاقد سیستم‌های مدیریت امنیت اطلاعات هستند. اخذ این مجوزها طبق قوانین کره جنوبی، اجباری بوده و به همین دلیل، فعالیت این صرافی‌ها می‌تواند در زمره نقض قوانین امنیتی قرار گیرد. فعالیت‌های تجاری غیرقانونی و ثبت‌نشده در کره جنوبی تا پنج سال زندان و یا تا ۵۰ میلیون وون کره، معادل ۳۸ هزار دلار، جریمه دارد.
مقامات کره جنوبی در ماه‌های اخیر، به‌ویژه در پی سقوط استیبل کوین TerraUSD و توکن بومی آن LUNA، نظارت بر بازار ارزهای دیجیتال را افزایش داده‌اند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

منبع دی‌کریپت

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا