بازی

Planet of Lana در روز اول عرضه برای گیم پس در دسترس خواهد بود

Planet of Lana در روز اول عرضه برای گیم پس در دسترس خواهد بود

شب گذشته رسما اعلام شد Planet of Lana، بازی پلتفرمر دوبعدی که در جریان Summer Game Fest سال ۲۰۲۱ معرفی شده بود، بهار سال آینده همزمان با عرضه روی سرویس ایکس باکس گیم پس نیز قرار خواهد گرفت.

تیم توسعه‌دهنده این اثر یعنی Wishfully قصد داشت این بازی را اواخر سال میلادی جاری عرضه کند، اما از آنجا که پروسه توسعه این عنوان ماجراجویی که از سبک هنری نقاشی دستی بهره می‌برد پیشرفت کرده، استودیو تصمیم گرفت تاریخ انتشار را به سال آینده منتقل کند.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Foregone – شبیخون لو رفتهقصه یک فرمول تکراری
بررسی بازی Foregone – شبیخون لو رفته

آدام استیارنلیوس، مدیر خلاقیت این بازی، در پست Xbox Wire توضیح داد:

تاخیر یک بازی هرگز آسان نیست، اما با تمام حمایت‌هایی که تاکنون دریافت کرده‌ایم، امیدواریم در زمان عرضه همه را خوشحال کنیم.

برای جبران تاخیر در عرضه، استیارنلیوس جزئیات بیشتری از بازی و داستان آن فاش کرد. داستان در سیاره نوو (Novo) می‌گذارد، قهرمان جوان داستان، یعنی لانا پس از جدا شدن از خواهرش در جریان حمله یک گونه ربات مرموز، باید از بیابان متخاصم آن سیاره جان سالم به در ببرد.

لانا با Mui، یک موجود بامزه گربه‌مانند که به او دلداری می‌دهد، همراه می‌شود و با هم راهی سفری در جهان برای یافتن و نجات خواهر لانا می‌شوند، در حالی که اطلاعات بیشتری در مورد مهاجمان مکانیکی نیز کسب می‌کنند.

اولین بیومی (Biome) که بازیکنان کشف می‌کنند، یک جنگل سرسبز با مناطق غارمانند است که نیاز به همکاری گروهی و استفاده از مهارت‌های منحصر به فرد Mui برای عبور از منطقه دارد. می‌توان به Mui دستور داد که در جای خود بماند، شما را دنبال کند یا برای کمک به لانا به مکان خاصی برود.

سیاره لانا

Planet of Lana هفته آینده در نمایشگاه گیمزکام قابل بازی خواهد بود و در لایو استریم ایکس باکس نیز نمایش داده خواهد شد. دیگر بازی‌های ایکس باکس که در این رویداد به نمایش در خواهند آمد عبارتند از A Plague Tale: Requiem، Pentiment و Minecraft Legends. برنامه شب افتتاحیه سه‌شنبه اول شهریور ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران شروع خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:چگونه بازی‌های اکس‌باکس ۳۶۰ را روی پی‌سی بازی کنیم؟دردسرهای مرور خاطرات!
چگونه بازی‌های اکس‌باکس ۳۶۰ را روی پی‌سی بازی کنیم؟


ویجی‌لاگ پلاسموفقیت اسپایدرمن روی پی سی و تاخیر خوردن بازی‌های مهم

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا