رمز ارز

مجموعه NFT بازیگر مطرح هالیوود منتشر می‌شود!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در ۱۷ آگوست، Orange Comet، یک شرکت هنری و سرگرمی با تمرکز بر خدمات استخراج و ترویج توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، همکاری خود را با بازیگر سرشناس هالیوود، آنتونی هاپکینز، برای راه‌اندازی اولین مجموعه NFT او اعلام کرد.
علاقه هاپکینز به ایجاد یک مجموعه NFT که دوران حرفه‌ای پرافتخار او را ثبت می‌کند، با توکن‌های فیلم Zero Contact آغاز شد که در پلتفرم Vuele منتشر شدند. Vuele یک پلتفرم Web3 است که امکان مشاهده فیلم‌های داستانی با نسخه محدود و جمع‌آوری توکن‌های NFT را فراهم می‌کند.
هاپکینز در مصاحبه‌ای می‌گوید که NFTها، بوم‌های خالی برای خلق هنر در قالبی جدید هستند که در به اشتراک‌گذاری الهامات هنری هنرمند با دیگران موثر هستند.
این مجموعه جدید که در اواسط سپتامبر در OpenSea عرضه خواهد شد، ۱۰ مورد از مشهورترین نقش‌آفرینی‌های هاپکینز مانند «هانیبال لکتر» در «سکوت بره‌ها» و «اودین» در «ثور» را به نمایش می‌گذارد.
به گفته دیو بروم، مدیرعامل Orange Comet، مجموعه هاپکینز ساخته شد تا به طرفداران و کلکسیونرها اجازه دهد جنبه‌های مختلف حرفه‌ای این بازیگر را به‌صورت بصری مشاهده کنند. ایجاد چنین مجموعه‌ای که تلاش می‌کند هنر هاپکینز در طول زندگی حرفه‌ای او به نمایش بگذارد، دشوار و پرچالش بوده است.
کسانی که در روز اول حراج شرکت کنند، می‌توانند از نزدیک با این هنرمند ملاقات کنند و همچنین، کتاب هنری هاپکینز را با امضای خود او دریافت کنند. در روز سوم، ۱۰۰۰ تصویر منحصربه‌فرد به حراج گذاشته شده و ۳۹ کتاب هنری با امضای هاپکینز هم به‌صورت تصادفی بین خریداران توزیع خواهد شد.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع کریپتوپوتیتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا