رمز ارز

ایلان ماسک دوباره بیت کوین می‌خرد؟!

زمان مطالعه: دقیقه

مایکل سیلور، طرفدار و مروج برجسته بیت کوین که پیش‌تر توییتی مبنی بر کناره‌گیری از سمت مدیرعاملی MicroStrategy منتشر کرده بود، به توییت شوخی ایلان ماسک در مورد قصدش برای خرید تیم فوتبال منچستریونایتد پاسخ داد و نوشت:

ما ترجیح می‌دهیم بیت کوین بیشتری بخری.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

ماسک در فوریه ۲۰۲۱، اعلام کرد که تسلا ۱٫۵ میلیارد دلار بیت کوین را خریداری کرده و شروع به پذیرش این ارز دیجیتال به‌عنوان یک روش پرداخت برای خودروهای الکترونیکی خود کرده است. با این حال، در ماه آوریل، گزینه پرداخت با بیت کوین به دلیل مسائل بحث‌برانگیز در مورد ماینرهای آن و تأثیرات زیست‌محیطی استخراج این ارز دیجیتال، حذف شد.
در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۲، این شرکت ۷۵ درصد بیت کوین خود را در حالی‌که هر بیت کوین را به قیمت ۳۱۶۲۰ دلار خریده بود، تنها با قیمت ۲۹ هزار دلار فروخت و تنها ۲۱۸ میلیون دلار از این دارایی را در ترازنامه خود نگه داشت.
ایلان ماسک بارها در توییت‌های خود تأکید کرده که دوج کوین را بر سایر ارزهای دیجیتال از جمله بیت‌کوین ترجیح می‌دهد و به خرید بیشتر آن ادامه خواهد داد. در حال حاضر، مشخص نیست که او مابقی بیت کوین‌های خود را فروخته است یا خیر، اما آمادگی خود را نسبت به افزایش دارایی‌های بیت کوینی شرکت تسلا در آینده اعلام کرده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا