بازی

جزئیات ادغام اکانت‌های بازی Overwatch 2 منتشر شد

جزئیات ادغام اکانت‌های بازی Overwatch 2 منتشر شد

بازیکنان اورواچ اکنون می‌توانند فرآیند ادغام حساب‌های کاربری خود به منظور آماده‌ شدن برای عرضه بازی Overwatch 2 را آغاز کنند.

ادغام اکانت‌ها به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا زمانی که این عنوان در مهر ماه عرضه می‌شود، پیشرفت‌های انجام شده پیشین و اقلام تزئینی درون بازی را به یک پروفایل واحد در Overwatch 2 وارد کنند. این بازی رایگان از کراس-پلی (تجربه چند نفره بین چند پلتفرم) و کراس-پراگرشن (پیشروی واحد بین چند پلتفرم) پشتیبانی می‌کند.

مطلب پیشنهادی:سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟آیا ایمورتال ادامه‌دهنده راه قسمت سوم است؟
سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟

از روز ۱۶ آگوست، از هر بازیکن اورواچ با یک اکانت کنسولی لینک شده، هنگام ورود به بازی خواسته می‌شود تا اکانت‌هایی که می‌خواهند با یکدیگر ادغام کنند را تأیید کنند. بلیزارد در بخش پرسش متداول اعلام کرده:

[تنها] یک فرصت برای ادغام اکانت‌های کنسول وجود خواهد داشت، بنابراین قبل از تایید، بار دیگر آن‌ها را بررسی کنید و مطمئن شوید که چه اکانت‌هایی را می‌خواهید با یکدیگر ادغام کنید.

پس از تایید، ما اکانت‌های شما را برای ادغام در طول انتشار Overwatch 2 آماده می‌کنیم. همه بازیکنان بدون در نظر گرفتن پلتفرم، برای بازی کردن به یک اکانت بتل نت نیاز خواهند داشت.

پیشرفت اکانت‌های کنسولی لینک شده در حساب بتل نت شما ذخیره می‌شود که اقلام تزئینی درون بازی و پیشرفت [کاراکترها] در اکانت‌های لینک شده را با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند.

Overwatch

بلیزارد اخیراً ساختار فصلی جدید Overwatch 2 را شرح داد و تایید کرد که برخلاف بازی اصلی، قسمت دوم شامل لوت باکس‌ها نخواهد بود. به‌روزرسانی‌های فصلی هر ۹ هفته یک بار منتشر می‌شوند و بتل پس حاوی محتوای جدید از جمله قهرمانان، مدهای بازی، نقشه‌ها و اقلام تزئینی خواهد بود.

بازیکنان همچنین می‌توانند آیتم‌ها را از طریق یک فروشگاه درون‌ بازی جدید که به‌ طور پیوسته به‌روز خواهد شد، به‌دست آورند.

اورواچ ۲ در تاریخ ۴ اکتبر (۱۲ مهر) برای پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴ و نینتندو سوییچ منتشر می‌شود و از قابلیت کراس‌پلی روی همه پلتفرم‌ها پشتیبانی می‌کند. اگر به تجربه این بازی علاقه دارید، مطالعه مقاله «هر آن‌چه که باید از بازی Overwatch 2 بدانید» را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Bright Memory – تقابل دنیای آینده و دنیای باستاندر ظاهر جذاب، اما در باطن زشت
بررسی بازی Bright Memory – تقابل دنیای آینده و دنیای باستان


ویجی‌لاگ پلاسموفقیت اسپایدرمن روی پی سی و تاخیر خوردن بازی‌های مهم

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا