رمز ارز

راهکار جدید شیبا برای کاهش هزینه‌های تراکنش!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

انتظار می‌رود نسخه بتای شیباریوم، یک راه‌حل مقیاس‌بندی لایه دوم، در سه ماهه سوم سال 2022 عرضه شود. رویدادی که گمانه‌زنی‌ها را در جامعه شیبا اینو افزایش داده است.
یکی از نگران‌کننده‌ترین مسائل مرتبط به اتریوم، گس فی بالای آن است. شیبا اینو که یک توکن ERC-20 است، نیز تحت تأثیر ازدحام شبکه اتریوم و گس فی بالای آن قرار دارد. شیباریوم، یک بلاک چین لایه 2 است که از Bone به عنوان گس فی در پروژه‌های مبتنی بر شیبا که در حال توسعه هستند، استفاده خواهد کرد. این پروژه‌ها راه‌حل‌های مقیاس‌پذیر و کم هزینه را برای پروژه‌های بی‌شماری ارائه می‌دهد.
کاهش هزینه‌های تراکنش برای فعالان در اکوسیستم شیبا اینو یکی از اهداف اصلی این پروژه خواهد بود. در به‌روزرسانی‌های اخیر اطلاعات، اتریوم هم تأکید کرده که در تلاش برای کاهش گس فی، اکنون تلاش‌ها بر مقیاس‌پذیری فعالیت کاربر در لایه 2 متمرکز شده است. در همین حال، تیم پروژه اعلام کرد که ارتقای Merge ممکن است برخلاف آنچه بسیاری معتقدند، گس فی را کاهش ندهد.
بر اساس تحلیل تکنیکال ارائه شده توسط تحلیلگران مبادله‌ای Bitrue، شیبا ممکن است در حال شکل‌گیری یک الگوی صعودی برای بریک اوت احتمالی باشد. اکنون نزدیک‌ترین هدف حرکتی شیبا 0.00002050 دلار خواهد بود و قیمت می‌تواند هر مقاومت پیش روی خود را بشکند. الگوی پرچم صعودی یک الگوی ادامه‌دهنده روند است که با یک دوره رنج قبل از حرکت صعودی بعدی مشخص می‌شود.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا