رمز ارز

رشد اخیر دوج کوین ادامه دارد یا تمام می‌شود؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گفته تحلیلگران صرافی رمزارزی Bitrue، دوج کوین اگر بتواند مانع ۰٫۰۹۰۲۷ دلاری و پس از آن، مقاومت روانی ۰٫۱ دلاری را از سر راه بردارد، قیمت آن تا ۰٫۱۴ دلار صعود خواهد کرد.doge-might-reach-014-next-if-this-happensروز سه‌شنبه، قیمت دوج کوین ۱۶ درصد دیگر افزایش یافت و به سود قابل‌توجهی که در آخر هفته به دست آورده بود، افزود. در زمان انتشار این خبر، دوج کوین کمی عقب‌نشینی کرده و با یک افت ۶٫۵ درصدی نسبت به روز گذشته، در محدوده ۰٫۰۸۲ دلار معامله می‌شود. با این حال، داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت میم کوین برتر در مقایسه با هفته گذشته، همچنان بیش از ۱۳ درصد رشد دارد.
در این میان، بسیاری به اشتباه، افزایش قیمت دوج کوین را به راه‌اندازی شبکه آزمایشی Dogechain نسبت دادند؛ پروژه‌ای که ادعا می‌کند قابلیت‌هایی مانند توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و دیفای را به شبکه دوج کوین می‌آورد. این در حالی است که جامعه دوج کوین اعلام کرده شبکه آزمایشی Dogechain هیچ ارتباطی به شبکه اصلی دوج کوین و توسعه‌دهندگان آن ندارد و حتی هشدارهایی را هم در مورد این پروژه منتشر کرده است.
به گزارش پلتفرم تحلیلی Santiment، فعالیت نهنگ‌ها که به بالاترین سطح خود در سه ماه گذشته رسیده، ممکن است تا حدی به عملکرد اخیر دوج کوین کمک کرده باشد.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا