بازی

بازی جهان باز Iron Man زمانی توسط خالقان Just Cause ساخت می‌شد

بازی جهان باز Iron Man زمانی توسط خالقان Just Cause ساخت می‌شد

استودیو آوالانچ (Avalanche Studios)، سازنده فرانچایز Just Cause، سال‌ها پیش در حال توسعه بازی جهان باز مرد آهنی (Iron Man) بوده است.

«کریستوفر ساندبرگ»، بنیانگذار استودیو آوالانچ، در مصاحبه خود با MinnMax فاش کرد که این بازی چند سال در حال توسعه بوده است. بازیکنان در بازی Iron Man می‌توانستند به هر جایی پرواز کنند و با دستکش‌های Repulsor او به دیگران مشت بزنند. ساندبرگ همچنین توضیح داد که «افراد بزرگ زیادی» در توسعه این بازی دخیل بودند.

مطلب پیشنهادی:معرفی کارنیج – کابوس مشترک مرد عنکبوتی و ونومبگذار خون جاری شود
معرفی کارنیج – کابوس مشترک مرد عنکبوتی و ونوم

با این حال، توسعه آن در نهایت به دلایل نامشخصی حوالی سال ۲۰۱۲ لغو شد. ساندبرگ در مصاحبه خود ادعا کرد: «مطمئنم که می‌توانست بازی فوق‌العاده‌ای شود.»

هرچند از سال‌ها قبل شایعاتی مربوط به بازی Iron Man استودیو آوالانچ شنیده می‌شد، اما این اولین باری است که ساندبرگ به‌طور رسمی در مورد آن صحبت کرده است.

ساندبرگ پس از ترک آوالانچ، استودیوی جدیدی به نام Liquid Swords تاسیس کرد که گفته می‌شود هم‌اکنون در حال توسعه یک آی‌پی جدید با آنریل انجین ۵ است.

بازی مرد آهنی (آیرون من)

البته تاکنون چندین نسخه از بازی Iron Man منتشر شده است. سال ۲۰۰۸، سگا بازی «مرد آهنی» را در کنار فیلم «رابرت داونی جونیور» منتشر کرد و پس از آن یک بازی دیگر به نام Iron Man 2 توسط سگا در سال ۲۰۱۰ و سپس Iron Man 3 در سال ۲۰۱۳ از Gameloft منتشر شدند. همچنین سال ۲۰۲۰ نیز بازی واقعیت مجازی Iron Man روانه بازار شد.

در دیگر اخبار مربوط به بازی‌های مارول، این کمپانی در تاریخ ۹ سپتامبر رویداد مشترکی را با دیزنی برگزار می‌کند که در آن بازی جدید کارگردان Uncharted معرفی خواهد شد. علاوه بر این، استودیو سوئدی آوالانچ در حال توسعه یک بازی جدید دیگر برای ایکس باکس به نام Contraband است که البته فعلا اطلاعات کمی در مورد آن وجود دارد.

مطلب پیشنهادی:۱۳ شخصیت مارول ، باهوش و جسورها را بشناسیدنابغه‌هایی در قالب قهرمانان و ویلن‌ها
۱۳ شخصیت مارول ، باهوش و جسورها را بشناسید


تماشا کنید: چرا رانندگی کردن تو بازی ها کند به نظر می‌رسه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا