بازی

رابرت دنیرو در فیلم گانگستری Wise Guys دو نقش اصلی را ایفا خواهد کرد

رابرت دنیرو در فیلم گانگستری Wise Guys دو نقش اصلی را ایفا خواهد کرد

کمپانی برادران وارنر دیسکاوری (Warner Bros. Discovery) اعلام کرد که «رابرت دنیرو» (Robert De Niro) بازیگر برنده جایزه اسکار در یک فیلم گانگستری جدید به نام Wise Guys حضور دارد.

حضور دنیرو در این فیلم از آن جهت می‌تواند کاملا قابل‌توجه باشد که او یکی از بزرگ‌ترین بازیگران فیلم‌های سبک مافیایی محسوب می‌شود و عناوینی مانند Goodfellas، Godfather: Part II، The Irishman و کازینو را در کارنامه خود دارد. بری لوینسون (Barry Levinson) ۸۰ ساله که برای فیلم Rain Man جایزه اسکار بهترین کارگردانی را در سال ۱۹۸۸ دریافت کرده بود، کارگردانی فیلم Wise Guys را بر عهده خواهد داشت.

مطلب پیشنهادی:معرفی ۱۰ فیلم نوآر برتر تاریخ سینماسفر به دنیای سیاه و سفید دهه ۴۰ و ۵۰ میلادی
معرفی ۱۰ فیلم نوآر برتر تاریخ سینما

فیلمنامه این اثر را نیز نیکولاس پیلگی نوشته که در سال ۱۹۸۵ کتاب Wiseguy: Life in a Mafia Family را منتشر کرد و فیلم رفقای خوب (Goodfellas) بر اساس آن ساخته شد. از دیگر افراد قابل توجه فیلم جدید می‌توان به اروین وینکلر تهیه‌کننده Goodfellas اشاره کرد که در Wise Guys نیز همین وظیفه را برعهده گرفته.

رابرت دنیرو

فیلم Wise Guys درباره دو رئیس باند ایتالیایی-آمریکایی در اواسط قرن بیستم به نام‌های ویتو جنوویزه و فرانک کاستلو خواهد بود. در قسمتی از توضیحات فیلم آمده است:

در سال ۱۹۷۵، جنوویزه تلاش کرد تا کاستلو را ترور کند، اما ناکام ماند. البته او مجروح شد و تصمیم به بازنشستگی گرفت، [البته] تا جایی که می‌توان از مافیا بازنشسته شد.

همچنین به گفته برخی منابع، رابرت دنیرو نقش هر دو شخصیت را بازی خواهد کرد.

در نهایت باید اشاره کرد که Wise Guys هنوز اولین روزهای خود را سپری می‌کند و به همین دلیل هیچ جزئیات بیشتری درباره آن از جمله بقیه بازیگران و تاریخ اکران وجود ندارد.

مطلب پیشنهادی:فیلم‌های مهم درباره یازده سپتامبر – فاجعه در قاب سینماروزی که دنیا لرزید
فیلم‌های مهم درباره یازده سپتامبر – فاجعه در قاب سینما


ویجی‌لاگ پلاسموفقیت اسپایدرمن روی پی‌سی و تاخیر خوردن بازی‌های مهم

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا