بازی

Embracer Group مالکیت Lord of The Rings را به دست آورد

Embracer Group مالکیت Lord of The Rings را به دست آورد

اخبار مربوط به Embracer Group یکی از موضوعات داغ این روزهای صنعت بازی به حساب می‌آید و در همین راستا این کمپانی طی اقدامی سریع، چند استودیوی جدید را تصاحب کرد.

اولین مورد تصاحب مربوط به Middle-Earth Enterprises می‌شود که به واسطه آن، مالکیت حقوقی آثار خلق شده توسط تالکین (J.R.R. Tolkien) که شامل ارباب حلقه‌ها و هابیت می‌شود را به منظور ایجاد اقتباس‌های جدید به دست می‌آورد.

مطلب پیشنهادی:تحلیل شخصیت سائورون در سه‌گانه ارباب حلقه‌هاآیا ابرشرور تالکین فقط یک چشم آتشین است؟
تحلیل شخصیت سائورون در سه‌گانه ارباب حلقه‌ها

در ادامه Embracer Group سراغ سازنده بازی «کیلینگ فلور» (Killing Floor) یعنی Tripwire Interactive و Tuxedo Labs که اخیرا به واسطه عنوان Teardown روی استیم و پی سی به محبوبیت رسیده بود می‌رود. البته موارد یاد شده انتهای ماجرا نبوده و این هلدینگ بزرگ استودیوی Singtrix که به صورت تخصصی روی سیستم‌های کارائوکه (Karaoke) فعالیت می‌کند را نیز خریداری می‌کند.

اما ماجرا به همین‌جا ختم نمی‌شود و این هلدینگ سراغ یک خرید نسبتاً بزرگتر در مقایسه با موارد پیشین می‌رود. امبریسر (Embracer Group) در ادامه اعلام کرد که شرکت Limited Run Games که مسئول انتشار عناوین مختلفی بوده را نیز به مجموعه خریدهای خود اضافه می‌کند. از دیگر خریدهای جدید آن‌ها نیز می‌توان به شرکت Bitwave Games، Giotek و Tatsujin اشاره کرد.

امبریسر

هنوز جزئیاتی از قبیل قیمت این خریدها اعلام نشده است اما به نظر می‌رسد علاوه‌بر چند مورد یاد شده، این کمپانی یک استودیوی دیگر را نیز خریداری کرده است که به دلایل تجاری فعلا از اعلام آن معذور است.

امبریسر در ادامه به این نکته اشاره می‌کند که آزادی عمل لازم را به زیرمجموعه‌های جدید خود خواهد داد و آثار حقوقی ارباب حلقه‌ها تحت نظارت Embracer Freemode روی آثار رترو و کلاسیک فعالیت می‌کند. بخش Freemode قسمتی است که ناشرهایی همچون Dark Horse و Deep Slilver در آن حضور دارند. همچنین جا دارد اشاره کنیم که به دست آوردن حقوق آثار تالکین صرفاً به معنای اجازه این کمپانی برای تبدیل آثار وی به فیلم، بازی و سایر حالت‌های سرگرمی خواهد بود و به طور کامل تصاحب این آثار ادبی را به دست نمی‌آورد.

چندی پیش این کمپانی مالکیت سازنده آثاری همچون Tomb Raider را نیز به دست آورده بود. همچنین بد نیست یادآوری کنیم که امبریسر در اصل کمپانی مادر شرکت‌هایی مثل THQ Nordic، Saber Interactive و گیرباکس نیز به حساب می‌آید.

مطلب پیشنهادی:بهترین ارتش دنیای فانتزی در سینما کدام است؟ | بررسی چهار نیروی نظامی خاطره‌انگیزجنگ‌جویانی که از خاطرمان پاک نمی‌شوند
بهترین ارتش دنیای فانتزی در سینما کدام است؟ | بررسی چهار نیروی نظامی خاطره‌انگیز


تماشا کنید: چرا رانندگی کردن تو بازی ها کند به نظر می‌رسه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا