بازی

سازندگان Crash Bandicoot در حال ساخت یک بازی جدید هستند

سازندگان Crash Bandicoot در حال ساخت یک بازی جدید هستند

به نظر می‌رسد استودیو Toys for Bob، سازنده عناوینی همچون Skylanders و Crash Bandicoot، خود را برای معرفی یک بازی جدید آماده می‌کند.

روز گذشته این توسعه‌دهنده تصویری در اکانت توییتر خود منتشر کرد که در زیر قابل مشاهده است و ۱۷ بازی ساخته‌شده توسط آن‌ها را نشان می‌دهد و البته عنوان مرموز هجدهم را نیز به نمایش گذاشتند که علامت سوال دارد.

Crash Bandicoot

مطلب پیشنهادی:۱۰ بازی ویدیویی که پتانسیل فوق‌العاده‌ای برای تبدیل شدن به اثری سینمایی دارندترکیب خوش‌طعم سینما و ویدیوگیم
۱۰ بازی ویدیویی که پتانسیل فوق‌العاده‌ای برای تبدیل شدن به اثری سینمایی دارند

Toys for Bob که شاید بیشتر به عنوان خالق سری Skylanders شناخته می‌شود، اخیرا بازی‌های Crash Bandicoot 4: It’s About Time در سال ۲۰۲۰ و سه‌گانه Spyro Reignited را در سال ۲۰۱۸ عرضه کرده بود. استودیوی مستقر در نوواتو کالیفرنیا همچنین در ساخت بازی‌های Overwatch، Tony Hawk و Call of Duty مشارکت داشته است.

در ماه می گذشته، اکتیویژن ادعاهایی مبنی بر اخراج کارکنان Toys for Bob را رد کرد و گفت که آن‌ها به پشتیبانی از Crash Bandicoot 4 در کنار نقش جدیدی که در Call of Duty Warzone ایفا می‌کنند، ادامه خواهند داد.

در حال حاضر چندین جایگاه شغلی در وب‌سایت آن‌ها تبلیغ شده و براساس آن، توسعه‌دهندگان با تجربه Toys for Bob به دنبال افراد خلاقی هستند که آماده انجام پروژه‌های هیجان‌انگیز و جدید باشند.

VGC آذر سال گذشته گزارش کرد با توجه به فهرست استخدام در سایت مشاغل داخلی استودیو، آن‌ها به طور بالقوه برای پروژه‌های غیر مرتبط به سری کال آو دیوتی نیرو استخدام می‌کنند. در خرداد ماه امسال نیز خبرگزاری‌ها حدس زدند که این استودیو روی یک بازی جدید Crash Bandicoot کار می‌کند.

مطلب پیشنهادی:سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟آیا ایمورتال ادامه‌دهنده راه قسمت سوم است؟
سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟


ویجی‌لاگ پلاسموفقیت اسپایدرمن روی پی سی و تاخیر خوردن بازی‌های مهم

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا