بازی

ظاهرا بازی جدیدی از Dune به زودی معرفی می‌شود

ظاهرا بازی جدیدی از Dune به زودی معرفی می‌شود

در حال حاضر چند پروژه از Dune در دست ساخت قرار دارد و گزارشات به این اشاره دارند که بازی جدیدی از این سری به زودی معرفی می‌شود. 

The Snitch لیکر معتبری است که در ماه‌های گذشته با او آشنا شدیم و نشان داده که منابع بسیار خوبی دارد. او اکنون تصویری در توییتر منتشر کرده که فردی را در حال راه رفتن در بیابان نشان می‌دهد. نکته جالب این است که این تصویر در واقع ورژن برعکس و دستکاری شده پوستر رسمی فیلم Dune بوده و احتمالا یک بازی از فیلم در دست ساخت قرار دارد. 

می‌دانیم که کمپانی Funcom روی یک بازی چند نفره در سبک بقا کار می‌کند که در جهان Dune و کتاب‌های فرانک هربرت (Frank Herbert) جریان دارد. شاید منظور اسنیچ این پروژه باشد و گیمزکام ۲۰۲۲ بهترین فرصت برای رونمایی از آن است. جف کلی قول غافلگیری‌های زیادی برای مراسم شب افتتاحیه داده و رونمایی از بازی Dune می‌تواند یکی از آن‌ها باشد. 

بازی Dune

باید به Dune: Spice Wars نیز اشاره کنیم که یک بازی استراتژیک همزمان ۴ نفره است که شما را به سرزمین Arrakis می‌برد. Spice Wars شامل «چندین» گروه قابل بازی و چندین روش مختلف برای بازی خواهد بود، اما هدف نهایی شما کنترل Spice روی Arrakis است. این بازی جایی در سال ۲۰۲۲ برای پی‌سی به بازار منتشر می‌شود. 

گیمزکام قرار است از روز ۲ تا ۶ شهریور در شهر کلن آلمان برگزار شود و یک رویداد ترکیبی خواهد بود که علاوه بر محل همایش، همزمان به صورت آنلاین نیز برگزار خواهد شد. مراسم Opening Night Live طی ۲ ساعت به میزبانی جف کیلی در تاریخ ۲۳ آگوست (۱ شهریور) با حضور طرفداران برگزار می‌شود.


چرا رانندگی کردن تو بازی ها کند به نظر می‌رسه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا