بازی

یک هفته دسترسی زودتر به کمپین Modern Warfare 2 با پیش‌خرید نسخه دیجیتال

یک هفته دسترسی زودتر به کمپین Modern Warfare 2 با پیش‌خرید نسخه دیجیتال

اکتیویژن به کسانی که نسخه دیجیتالی Call of Duty: Modern Warfare 2 را پیش‌خرید می‌کنند، دسترسی زودهنگام به کمپین داستانی می‌دهد.

به گفته ناشر، دسترسی زودهنگام کمپین برای پیش‌خریدهای دیجیتال در روز ۲۰ اکتبر (پنجشنبه ۲۸ مهر)، یک هفته قبل از انتشار عمومی بازی در ۶ آبان فعال خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:هر آنچه از فصل هشتم Call of Duty Mobile می‌دانیماین قصه سر دراز دارد…
هر آنچه از فصل هشتم Call of Duty Mobile می‌دانیم

در بیانیه اکتیویژن آمده است:

این [پیش‌خرید] به شما یک هفته فرصت می‌دهد تا عملیات فوق‌العاده چند مأموریتی، تک‌نفره و واقع در سراسر جهان را قبل از عرضه کامل بازی در ۲۸ اکتبر انجام دهید.

کمپین دارای ماموریت‌هایی در اروپا، آسیا و آمریکا است و تجربه‌ای باورنکردنی در مراحل مختلف خواهد بود: عملیات‌های دریایی با نبردهای زیر آب، حملات انفجاری همه‌جانبه از ارتفاع ۳۰ هزار پا (فوت) بالاتر از سنگرهای دشمن و ماموریت‌های مخفی‌کاری خطرناک، هم در ملا عام و هم در پوشش تاریکی.

این مزایا را با پیش‌خرید بازی در فروشگاه‌های دیجیتال ایکس باکس و پلی استیشن و همچنین بتل نت و استیم در پی‌سی دریافت خواهید کرد.

اکتیویژن تایید کرده که نسخه بتا Call of Duty: Modern Warfare 2 ابتدا برای دارندگان پلی استیشن در دسترس قرار خواهد گرفت. مدرن وارفر ۲ در روز ششم آبان ماه منتشر می‌شود، اما دسترسی بتا یک ماه قبل از آن صورت خواهد گرفت.

یک فاز بتای عمومی نیز برای همه بازیکنان در تمام فرمت‌ها در راه خواهد بود، اما کسانی که بازی را پیش‌خرید کرده باشند، یک دوره اضافی از دسترسی زودهنگام را دریافت خواهند کرد.

Modern Warfare 2

برای آزمایش نسخه بتا، جوایزی در بازی دریافت خواهید کرد و کسانی که نسخه Vault بازی Modern Warfare 2 را پیش‌خرید کرده‌اند، می‌توانند از جوایزی که همراه با آن در طول این آزمایش بتا ارائه می‌شود، استفاده کنند.

همچنین اعلام شد که یک رویداد بزرگ به نام Call of Duty: Next در روز ۲۴ شهریور ماه برگزار خواهد شد. انتظار می‌رود در آن شاهد رونمایی از Warzone 2.0 و گیم‌پلی جدید مدرن وارفر ۲ باشیم.

مطلب پیشنهادی:اسکین های کالاف دیوتی موبایل: چند مورد نایاب!چیزهایی که احتمالا نداری!
اسکین های کالاف دیوتی موبایل: چند مورد نایاب!


ویجی‌لاگ پلاسموفقیت اسپایدرمن روی پی سی و تاخیر خوردن بازی‌های مهم

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا