بازی

Assassin’s Creed Infinity احتمالا ماه آینده نمایش داده می‌شود

Assassin’s Creed Infinity احتمالا ماه آینده نمایش داده می‌شود

آینده Assassin’s Creed جالب به نظر می‌رسد، زیرا یوبیسافت در حال حاضر روی یک بازی لایو سرویس با نام رمز Infinity در این فرنچایز کار می‌کند که انتظار می‌رود یک پلتفرم در حال تکامل و دارای زمینه‌ها و بازی‌های متعدد باشد. تاکنون جزئیات رسمی کمی درباره این بازی از فرنچایز اساسینز کرید منتشر شده، اما به نظر می‌رسد که به‌زودی اطلاعات رسمی تازه‌ای درباره Assassin’s Creed Infinity اعلام خواهد شد.

جف گراب، روزنامه‌نگار شناخته شده صنعت گیم در پادکست Giant Bomb خود گفت که یکی از زمینه‌های Assassin’s Creed Infinity احتمالا در ماه سپتامبر معرفی خواهد شد و در آن ماه شاهد رویداد Ubisoft Forward هستیم.

مطلب پیشنهادی:سرنوشت پس از مرگ در اسطوره شناسی نورسعاقبت مردن در کنار وایکینگ‌ها
سرنوشت پس از مرگ در اسطوره شناسی نورس

او توضیح می‌دهد که بازی اساسینز کرید دارای دو تنظیمات خواهد بود. یکی از آن‌ها پروژه‌ای است که قبلا فاش شده بود در ژاپن اتفاق می‌افتد و به گفته گراب،‌ بازیکنان نقش یک نینجا را خواهند داشت.

اساسینز کرید

با این حال، طبق گزارش‌ها، یوبیسافت قبل از Assassin’s Creed Infinity بازی دیگری از این سری که با نام رمز Rift شناخته می‌شود را منتشر خواهد کرد. گفته می‌شود این بازی یک عنوان کوچک‌تر خواهد بود و داستان آن روی بسیم (Basim) در بغداد تمرکز دارد. همچنین گفته شده که این بازی در بهار سال ۲۰۲۳ منتشر می‌شود.

مطلب پیشنهادی:۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنیدخداحافظ والهالا!
۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنید


ویجی‌لاگ پلاسموفقیت اسپایدرمن روی پی سی و تاخیر خوردن بازی‌های مهم

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا