رمز ارز

ابلاغ دستورالعمل‌های مربوط به بانک‌های رمزارزی نهایی شد!

زمان مطالعه: دقیقه

هیئت فدرال رزرو ایالات متحده دستورالعمل‌های مربوط به اعطای حساب‌های خود (حساب‌های مستر- master accounts) به بانک‌های دیگر را نهایی کرده که بر اساس آن، بانک‌های رمزارزی ایالت وایومینگ احتمالاً تحت نظارت بیشتری قرار خواهند گرفت.
در این دستورالعمل‌ها، به عواملی که بانک‌ها باید در هنگام بررسی درخواست‌ها برای حساب‌های فدرال رزرو و خدمات پرداخت در نظر بگیرند، پرداخته شده است. به گفته فدرال رزرو، موسساتی که در فعالیت‌های جدید شرکت می‌کنند و مقامات هنوز در حال توسعه چارچوب‌های نظارتی مناسب برای آنها هستند، تحت بازنگری گسترده‌تری قرار خواهند گرفت.
رویکرد آهسته فدرال رزرو برای اعطای دسترسی بانک‌های رمزارزی به حساب‌های فدرال رزرو – که اغلب تحت عنوان «حساب‌های مستر» شناخته می‌شوند – مدت‌هاست که باعث نارضایتی بانکداران حوزه ارزهای دیجیتال شده است. مقامات ایالت وایومینگ، در سال ۲۰۱۹ قوانینی را برای اعطای مجوز به بانک‌های بلاکچینی معرفی کرد. با این حال، به نظر می‌رسد که انتظارها برای تکمیل پروسه‌های قانونی بیش از حد طولانی شده است.
در همین راستا، رئیس بانک فدرال رزرو می‌گوید که دستورالعمل‌های جدید تنها اولین گام در ارائه یک فرآیند شفاف است و انتشار آنها نباید باعث افزایش انتظارها در مورد تسریع انجام و تکمیل بررسی‌ها شود.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا