بازی

جانی دپ با همکاری آل پاچینو فیلم Modigliani را خواهد ساخت

جانی دپ با همکاری آل پاچینو فیلم Modigliani را خواهد ساخت

هالیوود ریپورتر فاش کرد که جانی دپ دومین فیلم خود را تحت عنوان Modigliani می‌سازد که بر زندگی و آثار هنرمند ایتالیایی یعنی آمادئو مودیلیانی تمرکز خواهد داشت.

این بازیگر همچنین در کنار آل پاچینو و بری نویدی تهیه‌کننده فیلم خواهد بود و برای اولین بار پس از ۲۵ سال از زمانی که در سال ۱۹۹۷ فیلم The Brave را کارگردانی کرد و در آن هم‌بازی مارلون براندو بود، پشت دوربین خواهد رفت.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم مجبوریم – زنان غریبیک روایت خاکستری از یک داستان دقیق و دغدغه‌مند
نقد فیلم مجبوریم – زنان غریب

مودیلیانی خود را یک نقاش و مجسمه‌ساز شکست‌خورده می‌دانست در حالی که آثارش بسیار جلوتر از زمان خود بود. او به‌خاطر پرتره‌هایی به سبک معاصر که مشخصه آن‌ها کشیده شدن صورت، گردن و پیکرها بود و در طول زندگی‌اش به خوبی مورد استقبال قرار نگرفتند، شناخته می‌شود. با این حال، آثار وی بعدها به عنوان کارهایی فاخر و جذاب معروف شدند.

نمایشنامه‌ای که بر اساس زندگی او توسط دنیس مک اینتایر نوشته شده بود، به عنوان الهام‌بخش اصلی فیلم Modigliani ذکر شده است. یرژی و مری کرومولوفسکی نویسندگان فیلمنامه‌‌ای هستند که سرگذشت مودیلیانی را در سال ۱۹۱۶ در پاریس روایت می‌کند، زمانی که «او ۴۸ ساعت پرتلاطم و پر حادثه را پشت سر می‌گذارد که به نقطه عطفی در زندگی‌اش تبدیل می‌شود و در نهایت شهرت او را به عنوان یک افسانه هنری تثبیت می‌کند».

جانی دپ در بیانیه‌ای گفت افتخار می‌کند این فرصت نصیب او شده که زندگی این هنرمند را به پرده بزرگ نمایش بیاورد.

[مودیلیانی] یک زندگی پر از سختی داشت که در نهایت با پیروزی همراه بود. یک داستان انسانی در سطح جهانی که تمام تماشاگران می‌توانند با آن همزادپنداری کنند.

طبق گفته هالیوود ریپورتر پروسه تولید و فیلم‌برداری از بهار سال ۲۰۲۳ در اروپا آغاز خواهد شد و به‌زودی بازیگران فیلم نیز معرفی می‌شوند.

جانی دپ

این پروژه همچنین جدیدترین همکاری میان آل پاچینو و نویدی را رقم می‌زند که پیش از این در فیلم‌هایی مانند The Merchant of Venice در سال ۲۰۰۴، Wilde Salomé در سال ۲۰۱۱ و Salomé در سال ۲۰۱۳ همکاری کرده بودند.

نویدی در رابطه با این پروژه گفت که سال‌ها پیش آل پاچینو او را با مودیلیانی آشنا کرد و به سرعت عاشق این نمایشنامه شد. به گفته او Modigliani پروژه‌ای است که آل پاچینو عمیقا آن را دوست دارد و عزیز می‌داند.

این فیلم همچنین یک پروژه اروپایی دیگر برای جانی دپ به حساب می‌آید، چرا که او قرار است تابستان امسال در پروسه فیلم‌برداری La Favorite از شبکه نتفلیکس حضور پیدا کند و نقش شاه لویی پانزدهم را در ساخته جدید کارگردان مشهور فرانسوی، مایوین، بازی کند. این فیلم داستان شخصیت تاریخی واقعی مادام دو باری را روایت می‌کند که آخرین معشوقه لویی پانزدهم بود.

مطلب پیشنهادی:۲۸ فیلم و انیمیشن خانوادگی که بزرگسالان با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنندشاهکارهایی که مرز سن و سال را کنار زدند
۲۸ فیلم و انیمیشن خانوادگی که بزرگسالان با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنند


تماشا کنید: گیمر واقعی کیه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا