بازی

مادسازان از حالا برای رفع باگ‌‌های بازی Starfield برنامه‌ریزی کرده‌اند

مادسازان از حالا برای رفع باگ‌‌های بازی Starfield برنامه‌ریزی کرده‌اند

مدت زمان زیادی با عرضه استارفیلد (Starfield) فاصله داریم ولی به نظر می‌رسد که جامعه مادسازان اعتماد زیادی به بتسدا نداشته و از حالا برای پشتیبانی از بازی برنامه‌ریزی می‌کنند.

یکی از دلایلی محبوبیت بسیار زیاد بازی‌های بتسدا را می‌توان پشتیبانی بسیار خوب جامعه مادسازان دانست. پیش‌بینی می‌شود که بازی Starfield پر از باگ و مشکلات فنی باشد، به همین خاطر تعداد مادساز قصد دارند از حالا خود را آماده کنند. این توسعه دهندگان در کنار کارهای عجیب و غریب، روی بهتر کردن تجربه دیگران نیز تمرکز زیادی دارند. 

اگر Starfield هنگام عرضه مشکلات فنی زیادی داشته باشد، بدون شک خود بتسدا نیز برای برطرف کردن آن‌ها تلاش می‌کند. از این رو احتمال اینکه استودیو و مادسازان هر دو به سراغ یک مشکل یا باگ تکراری بروند، زیاد خواهد بود. از طرف دیگر مایکروسافت به خاطر جلوگیری از ایجاد این شرایط، تصمیم به تاخیر بازی گرفت و می‌توان امیدوار بود بازی مشکلات فنی چندانی نداشته باشد. 

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Gunkنظافت‌کاری در محیطی بیگانه
بررسی بازی The Gunk

بازی Starfield (استارفیلد)

بتسدا برای ساخت استارفیلد موتور بازی‌سازی خود را ارتقا داده و برای اولین بار به سراغ Creation Engine 2 رفته است. یکی از جاه‌طلبانه‌ترین جنبه‌های Starfield وجود ۱۰۰۰ سیاره خاص و متفاوت در آن است. از آنجایی که مایکروسافت در رویداد گیمزکام ۲۰۲۲ حضور دارد، شاید با یک تریلر جدید از تاریخ عرضه بازی رونمایی شود. 

تاریخ عرضه بازی Starfield هنوز مشخص نشده، اما منابع مختلف به عرضه آن در اوایل سال ۲۰۲۳ برای پی‌سی و ایکس باکس سری ایکس/اس اشاره دارند.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی As Dusk Fallsزمانی که غروب فرا می‌رسد
بررسی بازی As Dusk Falls


ویجی‌لاگ پلاس: موفقیت اسپایدرمن روی پی سی و تاخیر خوردن بازی‌های مهم

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا