بازی

رویداد جدید پلی‌ استیشن امشب برگزار خواهد شد

رویداد جدید پلی‌ استیشن امشب برگزار خواهد شد

شرکت سونی ساعاتی پیش اعلام کرد که بامداد چهارشنبه ساعت ۲:۳۰ برنامه جدیدی از State of Play پلی‌ استیشن پخش خواهد کرد.

[آپدیت: The Insider، لیکر شناخته شده بازی‌های ویدیویی، پس از تایید برگزاری استیت آو پلی تصویری از کریتوس به اشتراک گذاشت تا احتمال حضور God of War: Ragnarok در مراسم قوت بگیرد.]

مطلب پیشنهادی:چطور بازی‌های پلی استیشن را ارزان‌تر بخریم؟
چطور بازی‌های پلی استیشن را ارزان‌تر بخریم؟

در توییت جدیدی که اکانت پلی استیشن منتشر کرد، اعلام شد این نمایش حاوی «رونمایی‌ها و اخبار جدید از عناوین PS5، PS4 و PSVR 2» خواهد بود.

ما اخبار بی‌نظیری از شرکای فوق‌العاده‌ی ژاپنی خود و از توسعه‌دهندگان سراسر جهان خواهیم داشت. مراسم حدود ۲۰ دقیقه خواهد بود و به ۱۰ بازی پیش‌رو پرداخته خواهد شد.

پلی‌ استیشن استیت آو پلی

پلی‌ استیشن چندی پیش اعلام کرد که PlayStation VR2 در اوایل سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد. در حالی که برخی از عناوین هدست واقعیت مجازی جدید مانند Resident Evil Village و Horizon: Call of the Mountain رونمایی شده‌اند، هنوز مشخص نیست چه عناوین دیگری فهرست بازی‌های زمان عرضه این هدست را تکمیل خواهند کرد.

به‌روزرسانی‌های سونی از «شرکای ژاپنی» احتمالا شامل اخبار Final Fantasy 16، نسخه جدید سری بازی‌های نقش‌آفرینی خواهد بود که انحصار زمانی کنسول پلی‌ استیشن است. نائوکی یوشیدا، تهیه‌کننده فاینال فانتزی اخیرا در مصاحبه‌ای گفته بود که می‌داند این بازی برای همه جذاب نخواهد بود.

آخرین برنامه State of Play پلی استیشن در ماه ژوئن برگزار شد و ویدئوهای جدیدی از فاینال فانتزی ۱۶ و استریت فایتر ۶ را به نمایش گذاشت، و همچنین ریمیک Resident Evil 4 و نسخه‌های پی‌سی Marvel’s Spider-Man و Marvel’s Spider-Man: Miles Morales را معرفی کرد.

در ماه‌های اخیر اطلاعات زیادی منتشر شدند که به پورت نسخه پی‌سی بازی Returnal اشاره داشتند و البته ابتدای هفته نیز از طریق صفحه پیش‌خرید فروشگاه اپیک گیمز باخبر شدیم Uncharted: Legacy of Thieves Collection در روز ۲۷ مهر برای رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

مطلب پیشنهادی:۴ نکته که باید قبل از خرید کنسول‌های دیجیتال بدانیدهر ارزانی بی‌حکمت نیست!
۴ نکته که باید قبل از خرید کنسول‌های دیجیتال بدانید


هر چیزی که باید در مورد نمایش یوبیسافت و اسسینز کرید بدونید

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا