رمز ارز

بالاترین سطح سوددهی کاردانو در چند ماه گذشته!

زمان مطالعه: دقیقه

بر اساس داده‌های منتشرشده از سوی پلتفرم ردیاب بلاکچین Santiment، سرمایه‌گذاران کاردانو از ماه مارس، زمانی که قیمت این ارز دیجیتال در حدود یک دلار قرار داشت، بالاترین سطح سود را کسب کرده‌اند. طبق داده‌ها احساسات پیرامون این ارز، مثبت ارزیابی می‌شود، به طوری‌که قیمت کاردانو در سه هفته گذشته ۲۲ درصد افزایش داشته است.
با افزایش سریع قیمت این ارز دیجیتال، معامله‌گران و سرمایه‌گذاران، سود بیشتری را از این رالی برداشت کرده‌اند که ممکن است برای ادامه این روند سودمند نباشد؛ زیرا کاردانو به‌شدت به حجم بیشتر معاملات و جریان‌های ورودی جدید نیاز دارد.
با توجه به نسبتی که در حال حاضر بین سوددهی و فروش با زیان برقرار است، می‌توان گفت که این شبکه از ماه مارس تا به حال به این اندازه سودآور نبوده است.
کاردانو اغلب به سوددهی اندک خود، حتی علی‌رغم حجم زیاد ورودی سرمایه در سپتامبر ۲۰۲۱، هم‌زمان با عرضه فناوری قراردادهای هوشمند، شناخته می‌شود. از آن‌جایی‌که اکثر سرمایه‌گذاران هم‌زمان با بالاترین ارزش این ارز وارد بازار می‌شوند، هر حرکت نزولی، درصد زیادی از آن‌ها را متضرر می‌کند و باعث مشکلات در سودآوری و نرخ جریان پایین در آینده می‌شود.
در حال حاضر، کاردانو با قیمت ۰٫۵۵ دلار معامله می‌شود و طی ۳۵ روز گذشته، حرکت موفقیت‌آمیزی را از خود نشان داده که منجر به افزایش ۳۵ درصدی قیمت آن شده است.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا