رمز ارز

راه‌اندازی صرافی غیرمتمرکز، چقدر ارزش بیبی دوج را بالا برد؟

زمان مطالعه: دقیقه

بر اساس گزارش‌های قبلی، شبکه آزمایشی پروتکل مبادلاتی پروژه بیبی دوج (BabyDoge) به نام بیبی دوج سواپ (BabyDogeSwap)، اوایل امروز با سر و صدای زیادی راه‌اندازی شد. حال، داده‌های بازار نشان می‌دهند که این موضوع، تاثیر مثبتی بر قیمت رمزارز BabyDoge داشته است.
طبق گزارش‌ها، بخشی از هزینه‌های مبادله که توسط کاربران پرداخت می‌شود، برای سوزاندن توکن ضدتورمی BabyDoge استفاده شده و در نتیجه، کمیابی آن در طول زمان افزایش خواهد یافت. در این پروتکل، کارمزد دریافتی برای پروژه‌های شریک حذف شده است. با این حال، کارمزدهای معمول برای کوین‌های محبوب دریافت می‌شود.
برای شروع استفاده از این شبکه آزمایشی، کاربران باید به Metamask یا سایر کیف پول‌های رمزارزی محبوب متصل شوند. هنگامی که کیف پول شما متصل شد، می‌توانید تقریباً هر توکنی را در زنجیره هوشمند بایننس مبادله کنید. به زودی جفت‌های بیشتری با ارزهای دیجیتال دیگر مانند بیت‌ کوین و اتریوم هم اضافه خواهند شد. شرکت امنیت بلاکچین CertiK مسئول ممیزی این پروتکل بوده است.
در زمان انتشار این خبر، بیبی دوج با قیمت ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۰۱۷ دلار معامله می‌‌شود که بیش از ۲٫۵ درصد رشد نسبت به روز گذشته دارد.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا