بازی

بازی Spider-Man در ابتدا یک بخش چند نفره داشت

بازی Spider-Man در ابتدا یک بخش چند نفره داشت

بازی مرد عنکبوتی (Marvel’s Spider-Man Remastered) برای پی‌سی عرضه شده و به نظر می‌رسد که استودیوی اینسامنیاک گیمز قصد ساخت یک بخش چندنفره برای آن را داشته است. 

فایل‌های پی‌سی بازی مرد عنکبوتی شامل یک بخش چندنفره می‌شود که مدهای مختلف و شخصیت مایلز مورالز در آن حضور دارند. یکی از کاربران توییتر توانسته فایل‌هایی را پیدا کند که به یک بخش چندنفره غیرقابل دسترس اشاره می‌کنند. در این بخش یک بازیکن دیگر می‌توانست کنترل مایلز مورالز را برعهده داشته باشد و هر دو بازیکن از عناصر PvP و PvE درکنار یکدیگر استفاده کنند. 

مطلب پیشنهادی:۱۰ تفاوت سری The Amazing Spider-Man با دیگر فیلم‌های مرد عنکبوتیویژگی‌های خاص فیلم‌های اسپایدرمنِ اندرو گارفیلد
۱۰ تفاوت سری The Amazing Spider-Man با دیگر فیلم‌های مرد عنکبوتی

به نظر می‌رسد که این حالت چند نفره به صورت کامل از بخش داستانی جدا بوده و افراد در ابتدای بازی به آن دسترسی پیدا نمی‌کردند. از این رو احتمالا شما باید حداقل یک بار داستان این عنوان را به پایان می‌رساندید تا دسترسی به آن آزاد می‌شد، یا شاید هم تیم سازنده قصد داشته آن را به عنوان محتوای قابل دانلود به بازی اضافه کند. 

بازی مرد عنکبوتی

از آنجایی که مایلز مورالز، پیتر پارکر و حتی ونوم در Marvel’s Spider-Man 2 حضور دارند، به احتمال زیاد اینسامنیاک گیمز توسعه این بخش چندنفره را برای بازی دوم تکمیل می‌کند. البته این بازی همچنان روی تجربه‌ای داستان محور تمرکز دارد و استودیو این موضوع را به صورت شفاف اعلام کرده است. 

نسخه پی‌سی بازی مرد عنکبوتی بازخوردهای خوبی از منتقدان کسب کرده و توانسته ۶۰ هزار بازیکن همزمان در استیم داشته باشد. اسپایدرمن یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های انحصاری سونی محسوب می‌شود و انتظار می‌رود که به عملکرد خوب خود در بازار ادامه دهد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ مورد از بزرگ‌ترین تفاوت‌های دکتر اختاپوس در کمیک‌ها و فیلم‌هااوتو اکتاویوس در مسیر کمیک تا لایو اکشن چه فرقی کرده است؟
۱۰ مورد از بزرگ‌ترین تفاوت‌های دکتر اختاپوس در کمیک‌ها و فیلم‌ها


گیمر واقعی کیه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا